تاریخ انتشار : شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
کد خبر : 86874

وبینار آموزشی بصیرت در انتخابات ویژه مدیران و‌ کارشناسان دستگاه های اجرایی استان برگزار می شود

وبینار آموزشی بصیرت در انتخابات ویژه مدیران و‌ کارشناسان دستگاه های اجرایی استان برگزار می شود

نقش شورای روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان، انتظام بخشی به فعالیتهای حوزه ارتباطات و روابط عمومی است

رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تاکید کرد: نقش شورای روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان، انتظام بخشی به فعالیتهای حوزه ارتباطات و روابط عمومی است.
محمدرضا جهانشاهلو با بیان این مطلب در دیدار اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی صورت گرفت، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های شورای هماهنگی روابط عمومی  استان البرز از ابتدای تشکیل تاکنون، تشکیل آن را مقدمه ای بر انتظام بخشی به فعالیتهای حوزه ارتباطات و روابط عمومی عنوان کرد.
محمدرضا جهانشاهلو با اشاره به برهه حساس سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال 1400 اشاره کرد و خواستار برگزاری وبینار آموزشی در حوزه بصیرت در انتخابات با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان شد.
جانشین و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان تقویت جایگاه ارتباطات و روابط عمومی را عامل بسیار مهمی در ایجاد انگیزه در میان فعالان این حوزه عنوان کرد و گفت: تبیین نگاه ویژه مدیران دستگاه های اجرایی به مقوله ارتباطات و روابط عمومی که انعکاس دهنده خدمات دولت به مردم هستند از اهمیت بالایی برخوردار است که امید می رود بیش از پیش مورد توجه و عنایت قرار گیرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز نیز در این نشست ضمن عرض خیرمقدم به اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان و تبریک به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر؛ روز مقاومت و پیروزی اظهار داشت: اعتماد به نفس و استقلال امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون فرماندهی مقام معظم رهبری است که به عنوان الگویی از جرات و جسارت در سطح دنیا خودنمایی می کند و سایر کشورهای مظلوم این مقوله را به ایران اسلامی نسبت می دهند.
حجت الاسلام و المسلمین دشتکی افزود: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی برای ملت ما و دیگر ملتهای در سطح منطقه و بین الملل بحث مقاومت در مقابل زیاده خواهی نظام استعماری، استکباری و صهیونیسم است که توانست خودباوری را در سایر نظام های برخواسته از دل مردم پرورش دهد.
وی افزود: مخابره و اطلاع رسانی این دستاوردهای عظیم مرهون نظام ارتباطی و اطلاع رسانی دنیای امروز است که به عنوان الگویی پذیرفته شده توانسته است پیام مقاومت و ایثار را به جهانیان مخابره نماید.
این مسئول با تاکید بر اینکه حق گویی باید به احقاق حقوق مظلوم منجر شود، خاطر نشان کرد: خروجی این نظام ارتباطی و اطلاع رسانی باید به شفافیت و پرهیز از ابهام آفرینی باشد تا بر محور اخلاق انسانی و رعایت حریم افراد منجر به تحولات چشمگیری در سطح جامعه شود.
لازم به ذکر است در پایان این نشست مدیرکل محترم اوقاف و امور خیریه استان با اهداء لوح تقدیر به امضای دکتر شهبازی استاندار البرز و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان از تلاش ها و خدمات اعضای هئیت رئیسه تقدیر و تشکر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.