تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۴:۵۹
کد خبر : 19812

ولایتمداری شرط اول قاسم سلیمانی شدن است

ولایتمداری شرط اول قاسم سلیمانی شدن است
سردار استاد حسینی

ایسنا/مرکزی مسئول عملیات بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اطاعت از رهبری و ولایتمدار بودن شرط اول قاسم سلیمانی شدن است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی استادحسینی شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد انقلاب ساوه با تاکید بر اینکه خون سردار سلیمانی از جسم او در تقویت محور مقاومت بیشتر تاثیرگذار است، اظهار کرد: شهادت هیچ وقت به منزله خسران نیست، بلکه یک نصرت الهی برای خواری دشمنان است.

وی تصریح کرد: خون شهید سلیمانی‌ها مانند سیلی خواهد شد تا بنیان ظلم و ستم را از خاورمیانه بر کند و قطعا شهادت سردار سلیمانی ریشه آمریکائی ها و هم پیمانانشان را از جهان اسلام برخواهد کند.

وی با تاکید بر اینکه از سیدالشهداء(ع) یاد گرفته‌ایم که تن به سازش ندهیم و با ظلم ستیز کنیم، افزود: در طول تاریخ، جبهه حق همواره در مقابل باطل ایستاده است و تا زمانی که باطل وجود دارد، شهید سلیمانی آخرین شهید ما نیست، چرا که ماموریت حق نابودی باطل است.

سردار استادحسینی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی ناظر ماست و باید راه سرخ سردار مقاومت را با اقتدار و افتخار طی کنیم، افزود: امروز راه ما راه امام حسین(ع) است و دشمنان بدانند که مردم ما به برکت خون مطهر شهدا، مقاوم‌تر و استوارتر پای نظام و رهبری ایستاده‌اند.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی به آرزوی خویش رسید و ما جاماندگان از قافله شهدا وظیفه داریم راه شهیدان را که همانا ولایتمداری و حق طلبی است طی کنیم و در برابر زورگویان عالم ایستادگی کرده و پرچم اسلام را به دست منجی عالم بشریت بسپاریم.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه رشادت شهید سلیمانی موجب محبوبیت او شد و سردار دلها نام گرفت، گفت: سربازی ولایت نخستین ویژگی سردار سلیمانی بود و او اطاعت بی چون و چرا از ولی فقیه داشت.

وی با تاکید بر اینکه امروز روز مقاومت است نه روز مذاکره، گفت: مقاومت با تبعیت از رهنمودهای رهبری در مقابل نظام سلطه پیام بزرگ شهید سلیمانی است.

وی جامعیت حاج قاسم سلیمانی را از دیگر ویژگی‌های او برشمرد و افزود: سردار سلیمانی انسانی عارف، رزمنده‌ای جنگجو و مجاهد فی سبیل الله بود و مصداق بارز اشداء علی الکفار و رحماء بینهم به شمار می رفت. در جامعیت شهید سلیمانی همین بس که نگاه وسیع به همه جهان اسلام داشت، او مدافع مظلوم و در ستیز با ظالم بود.

سردار استادحسینی تاکید کرد: توانمندی و قدرت فرماندهی در صحنه نبرد از دیگر ویژگی‌های سپهبد شهید سلیمانی بود و چون تقوای الهی داشت نصرت خدای تعالی همیشه همراه او بود. شهید سلیمانی منطق مستحکم و شجاعت در دفاع از حق داشت. او مصلحت اندیشی نمی‌کرد و دفاع از حق و اسلام برای او ملاک بود.

وی افزود: اخلاص و ایمان سردار سلیمانی زبانزد عام و خاص بود. ساده زیستی و خضوع سردار سلیمانی از او چهره محبوب در بین مردم ساخته بود و امروز می‌بینید که در سراسر ایران و حتی کشورهای آزادیخواه برای این رزمنده شجاع آئین های بزرگداشت با شور خاصی برپا می‌شود.

وی افزود: سردار سلیمانی تکلیف را می‌شناخت و بدان عمل می‌کرد و امروز تکلیف شرعی ما در ادامه راه شهیدان اطاعت از رهبری است و خدا اراده کرده است که اگر دین الهی را یاری کنیم نصرت پروردگار با ماست.

سردار استادحسینی تصریح کرد: دشمن امروز اراده خود را از دست داده است. ما به شهید سلیمانی و همرزمانش قول می‌دهیم انتقامی خواهیم گرفت که اثری از آمریکا در منطقه باقی نماند.

عزاداری در سوگ از دست دادن سردار دلها و شعرخوانی از دیگر برنامه‌های آئین بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی بود که با حضور پرشور مردم شهیدپرور و ولایتمدار ساوه و مسئولان برگزار شد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.