تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
کد خبر : 23701

ویزای ۲ ملی‌پوش ایران پس از اعتراض به فدراسیون هندبال آسیا صادر شد

ویزای ۲ ملی‌پوش ایران پس از اعتراض به فدراسیون هندبال آسیا صادر شد

ویزای ۲ ملی‌پوش ایران پس از اعتراض به فدراسیون هندبال آسیا صادر شد

علیرضا پاکدل

پس از اعتراض کتبی ایران از کویت به فدراسیون هندبال آسیا در مورد تعلل در صدور ویزای سه نفر از اعضای تیم ملی ایران، ویزای دروازه‌بان و بازیکن تیم ملی صادر شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی از فردا (جمعه) در کویت آغاز می‌شود و پس از تعلل این کشور در صدور ویزای سه نفر از اعضای تیم ایران، عصر امروز (پنجشنبه) ویزای سعید حیدری‌راد (دروازه‌بان) و یونس آثاری (بازیکن) تیم ملی صادر شده اما علی بخشی، فیزیوتراپ تیم هنوز منتظر صدور ویزاست.

علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال ایران در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت ویزای ملی‌پوشان گفت: تلاش می‌کنیم تا آخر امروز هر طور شده ویزا صادر شود چون فردا بازی داریم، هر چند این سه نفر با شرایطی که دارند برای بازی فردا مثمرثمر نخواهند بود. یک هفته است که به خاطر درگذشت سلطان قابوس (پادشاه عمان) و تعطیلی دو روزه کشور کویت، صدور ویزا را به روز دیگر موکول می‌کنند. من، دکتر صالحی امیری (رئیس کمیته ملی المپیک) و دکتر علی نژاد (معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان) پیگیر هستیم.

او همچنین از ارسال نامه‌ای اعتراضی به فدراسیون هندبال آسیا خبر داد و گفت: یک ساعت پیش با فدراسیون هندبال آسیا مجدد مکاتبه و اعتراض شدید خود را اعلام کردیم که پس از پیگیری‌های صورت گرفته ویزای دو بازیکن تیم حل شد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.