تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳
کد خبر : 85370

ویژه‌برنامه‌های روز دانش‌آموز در استان البرز اعلام شد

ویژه‌برنامه‌های روز دانش‌آموز در استان البرز اعلام شد

سالار قاسمی با تبریک روز دانش آموز در خصوص برنامه‌های تدوین شده برای این روز در استان البرز اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن استان البرز در وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا  تمامی برنامه‌ها به صورت مجازی و به‌دور از ایجاد تجمع اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه “برنامه‌های فرهنگی یکی از اولویت‌ها در برنامه ریزی‌های سالانه در آموزش و پرورش است” افزود: در طول سال به نسبت نیاز و مناسبت‌ها برنامه‌های مختلفی تدوین و اجرا می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اینکه “اکنون غالب برنامه‌ها در فضای شبکه شاد اجرا می‌شود” بیان کرد: در این ایام نیز  مسابقه دل‌نوشته‌های دانش‌آموزی با موضوع انقلاب دوم و همچنین تریبون و کرسی‌های آزاداندیشی با محوریت استکبارستیزی در بستر شبکه شاد اجرا می‌شود.

قاسمی با عنوان اینکه “در این ایام پویش‌های مختلف نیز فعال می‌شود” تصریح کرد: راه اندازی پویش دانش‌آموزی “من محمد(ص) را دوست دارم” و پویش دانش‌آموزی کمک مومنانه از جمله این برنامه‌ها است.

وی به برگزاری مسابقه “گام دوم، سقوط آخر آمریکا” ویژه دانش‌آموزان در استان البرز اشاره و عنوان‌ کرد: 100 گروه کاروان شادی در سطح استان البرز فعال می‌شوند و به سرودخوانی با محوریت استکبارستیزی می‌پردازند.

وی با بیان اینکه امسال 29 نفر از استان به المپیادهای مختلف راه یافتند، افزود: در سال جاری 1 مدال نقره و 1 مدال برنز توسط دانش‌آموزان استان البرز کسب شد.

قاسمی با اشاره به اینکه “3 دانش‌آموز استان جایزه کشوری بنیاد البرز را دریافت کردند” گفت: در پنجاه و هشتمین دوره بنیاد فرهنگی البرز معروف به نوبل ایرانی از 3 دانش‌آموز نخبه استان البرز تقدیر شد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: فاطمه صیقلی، آیلین خدایاری و مریم اکبری سریزدی از البرز موفق به کسب این جایزه شدند.

وی با بیان اینکه “در حوزه استعدادهای درخشان دو فعالیت عام و خاص اجرا می‌کنیم” عنوان کرد: در حال حاضر تمامی دانش آموزان استان البرز زیرپوشش طرح شهاب هستند و برای دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان نیز طرح‌های ویژه در قالب 9 برنامه و 53 فعالیت اجرا می‌کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اجرای طرح سمپاد مهارتی در هنرستان‌های استان البرز گفت: 2 رشته شبکه و نرم‌افزار برای یکی از هنرستان‌های پسرانه و  فتوگرافیک نیز برای هنرستان دخترانه راه‌اندازی شد که با استقبال خوب خانواده‌ها و دانش‌آموزان روبه‌رو بود.

خبرگزاری آوای البرز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.