تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
کد خبر : 59432

پرداخت قسط اول دیاباته و بخشی از مطالبات میلیچ

پرداخت قسط اول دیاباته و بخشی از مطالبات میلیچ

پرداخت قسط اول دیاباته و بخشی از مطالبات میلیچ

باشگاه استقلال اعلام کرد که قسط اول مطالبات شیخ دیاباته مهاجم‌ مالیایی و بخشی از طلب هروویه میلیچ، مدافع کروات آبی‌پوشان پرداخت شده است.

پرداخت قسط اول دیاباته و بخشی از مطالبات میلیچ – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه استقلال، با پیگیری‌های احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال، بخشی از مطالبات شیخ دیاباته به حساب وی واریز شد.

دیاباته، مهاجم اهل مالی که به دلیل گلزنی‌های متوالی‌اش از محبوبیت بالایی نزد هواداران این تیم برخوردار است، در حالی ایران را ترک کرد که مقادیر زیادی از این باشگاه مطالبه داشت. از آنجایی که دیاباته در کنار بازی‌های خوب و گلزنی‌هایش در حق باشگاه استقلال اخلاق را هم تمام کرد و هرگز بابت مطالباتی که داشت برای این باشگاه حاشیه و دردسر ایجاد نکرد، باشگاه استقلال ضمن تقدیر از اخلاق حرفه‌ای نامبرده اعلام می‌کند قسط اول از مطالبات وی به حسابش واریز شد و باقیمانده مطالبات نیز به صورت روتین واریز خواهد شد.

همچنین بخش مهمی از مطالبات هرویه میلیچ، مدافع کروات استقلال نیز تأمین و به حساب وی واریز شد. میلیچ، مدافع کروات آبی‌پوشان که به دلیل تعطیلی مسابقات لیگ برتر در کرواسی به سر می‌برد، بخش مهمی از مطالبات خود را از طریق باشگاه دریافت می‌کند. با توجه به پرادخت این بخش از مطالبات میلیچ، مقدار زیادی از مطالبات وی باقی نمانده است تا استقلال در یکقدمی تسویه حساب با این بازیکن خارجی قرار داشته باشد.

استقلالی‌ها همچنان منتظر پاسخ فیفا

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.