تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
کد خبر : 65622

پویش کریمانه «خانواده شریف» برای کمک به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا راه اندازی شد

پویش کریمانه «خانواده شریف» برای کمک به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا راه اندازی شد

پویش کریمانه «خانواده شریف» برای کمک به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا راه اندازی شد

به همت هیأت الزهرا (س) دانشگاه شریف «پویش کریمانه خانواده شریف» راه اندازی شد و قرار است ده هزار بسته حمایتی میان خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع شود.

پویش کریمانه «خانواده شریف» برای کمک به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا راه اندازی شد – اخبار سیاسی –

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری تسنیم، شیوع کرونا در ایران باعث شده کسب‌وکارهایی تعطیل شود و کارگرها و پدرها و مادران روزمزدی درآمدشان را از دست بدهند. در همین راستا خانواده دانشگاه صنعتی شریف آستین همت را بالا زده و سعی دارد در حد وسع و توان خودش به یاری خانواده‌های آسیب‌دیده از این بحران بشتابد.

خیریه هیأت الزهراء (س) دانشگاه صنعتی شریف مسئولیت کارهای شناسایی و مدیریت و هماهنگی و اجرایی را به عهده گرفت و با همکاری و همیاری استادان و دانشجویان و فارغ‌التحصیلان و گروه‌های مختلف دانشجویی «پویش کریمانه خانواده شریف» شکل گرفت.

خیریه حضرت زهرا(س) دانشگاه شریف برای بسته‌بندی ارزاق فراخوان جذب خادم اعلام کرد

در این پویش قرار است ده هزار بسته حمایتی تهیه و میان خانواده‌های نیازمند در سطح شهر تهران توزیع شود. شناسایی خانواده‌ها نیز با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)، قرارگاه هماهنگی امام رضا (ع) و رابطین معتمد مردمی صورت می‌گیرد.

بسته‌های حمایتی شامل ارزاق خوراکی همچون برنج، ماکارونی، روغن، تن ماهی، سویا، رب، عدس، نخود، چای، خرما، قند، شکر و حلواشکری است و قیمت تقریبی هر بسته 300 هزار تومان می‌شود. در هفته گذشته هزار بسته اولیه این طرح آماده شده و در روزهای 5 و 6 اردیبهشت در مناطق 19 و 20 شهر تهران توزیع شد. سایر بسته‌ها نیز در روزهای آینده تهیه و در مناطق شناسایی‌شده پخش می‌شود. فرایند تهیه و بسته‌بندی این بسته‌ها با کمک دانشجوها و استادان و مسئولین دانشگاه و در صحن مسجد دانشگاه انجام می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.