تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲
کد خبر : 92905

پیام طالبان به زنان افغان

پیام طالبان به زنان افغان

سهیل شاهین: زنان می توانند به تحصیل ادامه دهند اما  نمی توان ضمانت کردکه زنان در آینده دولت نقش یا مقامی داشته باشند و همه چیز به

قانون اساسی که نوشته خواهد شد بستگی دارد.

به گزارش پایگاه خبری « ۹ نیوز » استرالیا، « سهیل شاهین » سخنگوی طالبان  در مصاحبه با خبرنگاران این رسانه افزود: اگر نیروهای کشور من به کشور شما حمله کرده، آنجا را اشغال کنند و در آنجا جان خود را از دست بدهند نظر شما چیست؟ شما می گویید این کار غیر قانونی است یا می گویید حق داشتیم تا به کشور شما حمله کنیم؟ همین موضوع برای کشورِ من مطرح است.

شاهین در ادامه با اشاره به اینکه کشورش به صلح امیدوار است، « اسکات موریسون » نخست وزیر استرالیا را متهم کرد که سیاست هایش را برمبنای تبلیغات و اخبار جعلی بنا کرده است.

همچنبن بخوانید:

بیشتر بخوانید:

اقدام طالبان بر علیه زنان در افغانستان/مخدوش کردن تابلو سر در یک آرایشگاه زنانه توسط طالبان خبرساز شد.

انتشار ویدئوی جنجال برانگیز از مخدوش کردن تابلو سر در یک آرایشگاه زنانه توسط طالبان در شهر کابل. با واکنش‌ها و انتقادات کاربران در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.

بر اساس ویدئوها و تصاویر ارسال شده از سوی کاربران ساکن در شهر کابل افغانستان.می‌توان دریافت که طالبان در ادامه سیاست‌های خود بر علیه زنان. اقدام به مخدوش کردن تصاویر و نام بانوان از سر در آرایشگاه‌های زنانه و دیوار خیابان‌ها کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.