تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
کد خبر : 128043

چراغ سبز این سرمربی ایرانی برای حضور در تیم ملی

چراغ سبز این سرمربی ایرانی برای حضور در تیم ملی

چراغ سبز این سرمربی ایرانی برای حضور در تیم ملی

حسین فرکی درباره مطرح شدن نام او در بین گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال اظهار کرد: به من پیشنهادی شد و تماسی از فدراسیون گرفته شد. برایم دعوتنامه فرستادند و برای حضور در تیم ملی و شرکت در جام ملت‌های آسیا از من برنامه خواستند. ما هم پیگیر این مساله شدیم. البته گزینه‌های دیگر هم هستند و زمانی هم برای پاسخگویی مشخص کردند.

او ادامه داد: به هر حال تیم ملی است و جایی است که سال‌ها بازی کردم و تجربه مربیگری را داشتم. در یکی دو سال اخیر در زمینه باشگاهی هم پیشنهاداتی داشتم که هنوز برای آن‌ تصمیمی نگرفته‌ام. دلیلش هم یکی بحث کرونا بود و بعد از آن هم تشخیص دادم جایی که می‌خواهم بروم شرایط کار کردن داشته باشد. شاید برخی از باشگاه‌ها مشکلات و امکانات داشته باشند و من هم دوست داشتم جایی باشم که شرایط فراهم باشد تا بتوانم تاثیرگذار باشم.

مربی سابق تیم ملی اضافه کرد: جایی اگر احساس کنم کاری بشود انجام داد روی آن فکر می‌کنم. اکثر مردم به من محبت دارند و خیلی دوست داشتند که این اتفاق برای من رخ دهد و چیزی که حقم است را بگیرم. نظرات متفاوتی در این رابطه است. یکی موافق و یکی مخالف است اما نظرات همه قابل احترام است و تصمیم من هم به خاطر محبت دوستان است.

او در پایان اضافه کرد: مربیان خارجی هم جایگاه خودشان را دارند اما در این رابطه هم قبلا هم گفتم بهتر است به ایرانی‌ها فرصت و شانس بدهیم. در نهایت تصمیم نهایی را فدراسیون فوتبال می‌گیرد اما امیدواریم فدراسیون همه جوانب را در نظر بگیرد.

بخوانید….
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.