تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۹:۵۹
کد خبر : 72310

کاسمیرو: فوتبال می‌تواند ثابت کند بازگشت به شرایط عادی امکان‌پذیر است

کاسمیرو: فوتبال می‌تواند ثابت کند بازگشت به شرایط عادی امکان‌پذیر است

کاسمیرو: فوتبال می‌تواند ثابت کند بازگشت به شرایط عادی امکان‌پذیر است

هافبک برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید معتقد است که فوتبال می‌تواند به مردم برای بازگشت به شرایط عادی کمک کند.

کاسمیرو: فوتبال می‌تواند ثابت کند بازگشت به شرایط عادی امکان‌پذیر است – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان در امور بسیاری اخلال به وجود آورده که مسابقات ورزشی از جمله فوتبال نیز تحت‌الشعاع آن قرار گرفته‌اند. این ویروس که تا کنون جان بیش از 313 هزار نفر در جهان را گرفته ابتدا باعث تعلیق موقت لیگ‌های مختلف شد که از بین پنج لیگ معتبر اروپا، لوشامپیونه فرانسه و اردویژه هلند پس از بررسی‌های بسیار سرانجام مختومه اعلام شدند اما بوندس‌لیگا از روز گذشته (شنبه) از سرگرفته شد و لالیگای اسپانیا و سری A ایتالیا هم در حال برنامه‌ریزی برای ادامه بازی‌های باقیمانده فصل جاری خود هستند.

کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی این باشگاه اسپانیایی گفت: از سرگیری بازی‌ها گامی واقعاً مهم نه‌تنها برای فوتبال، بلکه گامی مهم برای جامعه هم هست، اینکه به مردم نشان دهیم بازگشت به شرایط عادی امکان‌پذیر است.

وی افزود: این تنها درباره فوتبال بازی کردن نیست، بلکه خارج شدن مردم از خانه‌های‌شان هم است. من فکر می‌کنم اگر تدابیری که باید از آنها پیروزی کنیم را رعایت کنیم، ما نیز قادر خواهیم بود این کار (از سرگیری بازی‌ها) را انجام دهیم.

کاسمیرو که پس از تمرین در قرنطینه، حالا در تمرینات رئال مادرید شرکت می‌کند، در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: کار در خانه اهمیت داشت و ما کارهایی که باشگاه و کادر فنی از ما خواسته بود را انجام دادیم.

هافبک برزیلی کهکشانی‌ها ادامه داد: ما حالا خوب تمرین می‌کنیم که این نشان می‌دهد حاصل آن تمرین خانگی است. آمادگی جسمانی ما حفظ شده و شما می‌توانید این را در زمین مسابقه ببینید.

رونمایی از طرح پیراهن‌های فصل آینده رئال مادرید + عکس

کاسمیرو در پایان خاطرنشان کرد: سعی می‌کنم تا جای ممکن به مردم کمک کنم تا از این دوره سخت گذر کنیم و نه‌تنها من، بلکه باشگاه و بازیکنان دیگر هم کمک خواهند کرد. خیلی مهم است که در این شرایط سخت دوباره لبخند را به لبان مردم بیاوریم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.