تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
کد خبر : 143557

گروه محبوب «دارکوب» بازمی‌گردد

گروه محبوب «دارکوب» بازمی‌گردد

این گروه با انتشار تک‌قطعه‌ای جدید، بار دیگر فعالیت‌های حرفه‌ای خود را از سر خواهد گرفت.

همایون نصیری سرپرست گروه تلفیقی «دارکوب» با اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌هایی که این گروه برای برگزاری کنسرت انجام گرفت گفت:

«دارکوب» یکی از قدیمی‌ترین گروه‌های تلفیقی در ایران است که سال‌ها است فعالیت‌های خود را آغاز کرده و در طول این سال‌ها بالا و پایین‌های مختلفی را از سرگذرانده است.

وی افزود:

پس از وقفه‌ای چند ساله، اواخر همین هفته جدیدترین اثر تصویری «دارکوب» به نام «تندیسی از سراب» را که بازخوانی یکی از آثار قبلی ما است، منتشر خواهیم کرد که باز هم مهر و امضای «دارکوب» را دارد و تلاش کردیم وجه هنری این اثر در شان مخاطبان این روزهای موسیقی و برگزاری کنسرت‌های پیش رو باشد.

البته ترانه این اثر کار روزبه بمانی است و امیر سامان شیخ خواننده جدید «دارکوب» است.

همایون نصیری، دارا دارایی، مسعود همایونی، آرش پژندمقدم، صمد طالقانی، هومن نامداری، آرین ملکیان، سینا پرتوی، ساسان هاشمی، مجید برومند در اثر تصویری جدید «دارکوب» هنرنمایی کرده‌اند.

گروه «دارکوب» تجربیات زیادی را در سال‌های اخیر داشت و شاید کنسرت ۱۰ سالگی «دارکوب» که چند سال قبل برگزار شد، مهم‌ترین اجرای زنده این گروه بود که در آن چهره‌هایی چون علیرضا عصار، امید حاجیلی، حامد بهداد، رضا کولغانی به عنوان خواننده به اجرای برنامه پرداختند.

«دارکوب» خواننده‌های دیگری هم در سال‌های اخیر داشته و علی زندوکیلی و روزبه بمانی نیز آثاری را در قالب گروه «دارکوب» خواندند که مورد توجه قرار گرفت.

منبع: موسیقی ایرانیان

بخوانید…
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.