تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲
کد خبر : 54464

گزارش تسنیم از برگزاری طرح نسیم انتظار در بندرعباس+فیلم

گزارش تسنیم از برگزاری طرح نسیم انتظار در بندرعباس+فیلم

گزارش تسنیم از برگزاری طرح نسیم انتظار در بندرعباس+فیلم

طرح بزرگ نسیم انتظار ویژه ولات با سعادت امام زمان(عج) توسط قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه و با مشارکت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان و هئیت رزمندگان اسلام استان برگزار و کاروان شادی به درب منازل مردم برده شد.

گزارش تسنیم از برگزاری طرح نسیم انتظار در بندرعباس+فیلم – اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، همزمان با ولادت با سعادت امام زمان(عج) کاروان‌های شادی در سراسر بندرعباس به حرکت در آمد تا حال که ویروس منحوس اجازه تجمع و جشن عمومی را از مردم سلب کرده این کاروان‌ها یاد و نام امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف را در دل‌های عشاق زنده‌تر کنند.

برپایی کاروان "نسیم انتظار" در کردستان/توزیع گوشت و مرغ به‌مناسبت نیمه شعبانکاروان نسیم انتظار در شهرهای استان بوشهر به حرکت درآمد‌اقشار آسیب‌پذیر استان مرکزی در قالب بخش اجتماعی ویژه‌برنامه نسیم انتظار حمایت می‌شوند ‌

این کاروان‌های شادی که در زیر مجموعه طرح نسیم انتظار اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان شکل گرفته بودند توسط قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه و هیئت رزمندگان اسلام استان تشکیل شده بود و ضمن اجرای برنامه زنده شادی، به قرائت دعای فرج و همچنین ضدعفونی معابر در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس پرداختند.

در ادامه گزارش اختصاصی خبرگزاری تسنیم از حرکت کاروان شادی قرارگاه مدینه و استقبال مردم از برنامه زنده به مناسبت میلاد با سعادت امام زمان را در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس مشاهده خواهید کرد:

گزارشگران: فاطمه رستخیز و میثم میرزاده

انتهای پیام/864/ ت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.