تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
کد خبر : 65181

گزارش| قدردانی مردم هرمزگان‌ از جانفشانی‌های "مدافعان سلامت" ‌/ چگونه رنج کادر درمان را ‌کم کنیم؟ + فیلم

گزارش| قدردانی مردم هرمزگان‌ از جانفشانی‌های "مدافعان سلامت" ‌/ چگونه رنج کادر درمان را ‌کم کنیم؟ + فیلم

گزارش| قدردانی مردم هرمزگان‌ از جانفشانی‌های "مدافعان سلامت" ‌/ چگونه رنج کادر درمان را ‌کم کنیم؟ + فیلم

گروه استان‌ها ـ با توجه به بازگشایی مشاغل و اصناف، از مسئولان انتظار می‌رود نظارت خود را بر صنوف بیشتر کرده و مردم نیز با رعایت مسائل بهداشتی و در خانه ماندن، در عمل قدردانی خود را از کادر درمان نشان دهند.

گزارش| قدردانی مردم هرمزگان‌ از جانفشانی‌های "مدافعان سلامت" ‌/ چگونه رنج کادر درمان را ‌کم کنیم؟ + فیلم – اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، در روزهای گذشته آغاز به کار مشاغل، منجر به افزایش تردد در سطح شهر شده است که نگرانی برای افزایش شیوع ویروس کرونا را به دنبال داشته است.

اختصاصی تسنیم|خبری خوش از تلاش مدافعان سلامت در دیار حاج قاسم / بیمار 106 ساله کرمانی کرونا را شکست داد + فیلمعزم مومنانه جوانان همدانی برای احسان به نیازمندان/توزیع گوشت قربانی در بین هزار خانواده نیازمند توسط گروه جهادی مدافعان حرمگزارش تسنیم از همدلی در البرز:تولیدکنندگان لباس در صف حمایت از مدافعان سلامت+تصاویر

با توجه به محدود بودن ساعات کاری مشاغل، از مردم نیز انتظار می‌رود حتی الامکان در خانه بمانند و در صورت لزوم با رعایت موارد بهداشتی در سطح شهر تردد کنند.

کادر درمانی پس گذشت بیش از دوماه مبارزه با ویروس کرونا و تقدیرهای مختلف مردم از این قشر به عنوان مدافعان سلامت حالا نیاز دارند با همراهی و همکاری مردم و با رعایت اصول بهداشتی و پروتکل‌های تدوین شده زنجیره ابتلا به کرونا قطع و این قشر زحمتکش نیز به روال عادی زندگی برگردند.

بی شک بهترین تقدیر از کادر درمانی رعایت اصول بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی است تا ویروس شیوع بیشتری پیدا نکند و زحمت مدافعان سلامت به کمترین میزان تقلیل یابد.

در ادامه گزارش اختصاصی خبرگزاری تسنیم از تشکر و قدردانی مردم هرمزگان از کادر درمانی و مدافعان سلامت و تاکید مردم و مسئولان بر رعایت نکات بهداشتی برای کاهش میزان گسترش ویروس کرونا را مشاهده خواهید کرد:

گزارشگران: فاطمه رستخیز و سمانه جیشی

انتهای پیام/862/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.