تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
کد خبر : 47640

گزارش ویدئویی تسنیم| 100 جهادگر در هرمزگان آتش به اختیار شدند / راه‌اندازی 4 کارگاه تولید ماسک و دستکش

گزارش ویدئویی تسنیم| 100 جهادگر در هرمزگان آتش به اختیار شدند / راه‌اندازی 4 کارگاه تولید ماسک و دستکش

گزارش ویدئویی تسنیم| ۱۰۰ جهادگر در هرمزگان آتش به اختیار شدند / راه‌اندازی ۴ کارگاه تولید ماسک و دستکش

گروه استان‌ها ـ از ابتدای ورود کرونا گروه‌های جهادی سپاه و بسیج با ایده‌های نو وارد عمل شده و در زمینه تولید و توزیع ماسک، ضدعفونی معابر و غربالگری فعالیت داشته و تاکنون ۴ کارگاه تولیدی ماسک و دستکش در ‌پارسیان راه‌اندازی شده است.

گزارش ویدئویی تسنیم| 100 جهادگر در هرمزگان آتش به اختیار شدند / راه‌اندازی 4 کارگاه تولید ماسک و دستکش – اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پارسیان، گروه‌های جهادی و بسیجی از ابتدای ورود کرونا به شهرستان پارسیان با ایده‌های نو وارد عرصه شده و تاکنون فعالیت‌های مختلفی را با همکاری سمن ها و نیروهای امدادی انجام داده‌اند که این اقدامات همچنان ادامه دارد.

سرهنگ موذن نسب فرمانده سپاه پارسیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت: 100 نفر جهادگر با فعالیت در 4 کارگاه تولیدی ماسک و دستکش در سه شیفت صبح،ظهر و شب در حال فعالیت هستند.

وی افزود: ماسک و دستکش های تولیدی پس از بسته‌بندی در اختیار ایستگاهای سلامت، بهداری ها، مراکز بهداشتی و عموم مردم و به صورت رایگان قرار می‌گیرد.

ظرفیت تولید دستکش و ماسک در شهرستان پارسیان افزایش یافت+فیلم‌گزارش ویدئویی تسنیم از افتتاح فاز چهارم کارگاه تولید ماسک در شهرستان پارسیان + فیلم

گزارش ویدئویی تسنیم از کارگاه‌های تولید ماسک نیروی دریایی سپاه در بندرعباس

موذن نسب بیان کرد: نیروهای بسیجی و جهادی در غربالگری و همکاری با کادر درمان نیز توسط مشارکت دارند و در این عرصه هم 80 نفر در 4 پایگاه سلامت که در نقاط مختلف و ورودی‌های شهرستان قرار گرفته فعالیت می‌کنند.

وی ابراز داشت: افرادی نیز به‌صورت خودجوش در بخش خرید اقلام مورد نیاز افرادی که توان خروج از منزل ندارند فعالیت می کنند و خریدهای مورد نیاز آن ها را انجام می‌دهند.

در ادامه گزارش ویدئوی تسنیم را از این کارگاه‌ها ببینید:

ویروس کرونا ,

گزارشگران :مصطفی حمزوی و حنانه جوکار

انتهای پیام/866

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.