تاریخ انتشار : جمعه ۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
کد خبر : 136785

۱۷۵ طرح آبرسانی و فاضلاب در البرز به بهره برداری می‌رسد

۱۷۵ طرح آبرسانی و فاضلاب در البرز به بهره برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت آبفای البرز بیان کرد:

به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت، ۱۷۵ طرح در قالب ۱۴۶ طرح آبرسانی و۲۹طرح فاضلاب در سطح شهرها و روستاهای البرز به بهره برداری می رسد.

نامداری نیز گفت:

از این تعداد طرح ۱۴۶ طرح در بخش آبرسانی و ۲۹ پروژه دیگر در زمینه فاضلاب شهری و روستایی است که تا پایان هفته دولت گشایش می یابد.

مدیرعامل شرکت آبفا البرز ادامه داد:

برای تکمیل این طرح ها ۱۹ هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت آبفا استان البرز هزینه شده است .

او همچنین در مورد طرح های قابل افتتاح در بخش آبرسانی اضافه کرد: همزمان با هفته گرامیداشت دولت با افتتاح پروژه های آبرسانی گرمدره، مهرشهر، فردیس، رجایی شهر، هشتگرد، مشکین دشت،

نظرآباد، کرج، آسارا، کمالشهر، محمدشهر، چهارباغ، ماهدشت، اشتهارد، طالقان، کوهسار و گلسار تنش آبی این مناطق کاهش خواهد یافت .

نامداری تصریح کرد:

طرح توسعه تصفیه خانه آب شماره یک کرج یکی از شاخص ترین پروژه های گشایشی هفته دولت در استان البرز است که در این تصفیه خانه با استفاده از فناوری نوین ۱۵ درصد به ظرفیت برداشت آب از سد کرج افزوده شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا البرز، راه اندازی بخش دوم تصفیه خانه فاضلاب کرج و قسمت دوم از بخش اول تصفیه خانه فاضلاب شهر جدید مهستان،

بهره برداری از کانال دفع اضطراری روان آب های سطحی به همراه سازه های جمع آوری پساب بخش های اول و دوم تصفیه خانه فاضلاب کرج از مهمترین پروژه های بخش فاضلاب این استان است.

بخوانید…
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.