تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸
کد خبر : 89045

۲۶۳ شرکت دانش‌بنیان در استان البرز فعالیت دارند

۲۶۳ شرکت دانش‌بنیان در استان البرز فعالیت دارند

استاندار البرز با بیان اینکه اکنون شهرک فناوری کاوش نیز به خوبی فعالیت دارد و شرکت‌های دانش‌بنیان استان البرز نیز توجهات ویژه استانی و ملی را دارند گفت: ۲۶۳ شرکت دانش‌بنیان در استان البرز فعالیت دارند.

عزیزاله شهبازی در بازدید از شهرک دانش‌بنیان کاوش و مجموعه دانش‌بنیان شهید فخری‌زاده در کرج که با حضور ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور امروز صورت گرفت اظهار داشت: در استان البرز 263 شرکت دانش‌بنیان فعال و مستقر است.

وی ادامه داد: زیرساخت‌های لازم برای تولید و فروش محصولات دانش‌بنیان در استان البرز فراهم شده از این رو در چند سال اخیر رشد چشمگیری را در این زمینه شاهد هستیم.

شهبازی گفت: صندوق پژوهش و نوآوری برای نخستین بار در استان البرز آغاز به‌کار کرد و کارخانه نوآوری استان نیز به‌ عنوان دومین کارخانه نوآوری کشور به‌زودی فعالیت خود آغاز می‌کند و در عید غدیر امسال بخشی از آن مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: اکنون شهرک فناوری کاوش نیز به خوبی فعالیت دارد و شرکت‌های دانش‌بنیان استان البرز نیز توجهات ویژه استانی و ملی را دارند.

استاندار البرز اضافه کرد: امید است محصولات دانش‌بنیان به بازارهای جهانی راه پیدا کنند و شاهد رشد صادرات در این حوزه باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.