تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
کد خبر : 57775

4 شرط لازم برای بازگشایی صنوف چیست؟

4 شرط لازم برای بازگشایی صنوف چیست؟

۴ شرط لازم برای بازگشایی صنوف چیست؟

معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه طبق آخرین یافته‌‌های جهان، ۴ شرط برای بازگشایی اصناف و راه‌‌اندازی فعالیت‌‌های اقتصادی لازم است، این شروط را تشریح کرد.

4 شرط لازم برای بازگشایی صنوف چیست؟ – اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم؛ دکتر علیرضا رئیسی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه طبق آخرین یافته‌‌های جهان، 4 شرط برای بازگشایی اصناف و راه‌‌اندازی فعالیت‌‌های اقتصادی لازم است، اظهار کرد: اولین شرط ذکر شده، آن است که ظرفیت تخت‌‌های بیمارستانی به گونه‌‌ای باشد که اگر با بازگشایی اصناف، بار بیماری افزایش یافت بتوانید پاسخگوی آن باشید. شرط دوم آن است که توانایی کشور باید به‌‌گونه ای باشد که علاوه بر تست کردن افرادی که با حال وخیم به بیمارستان مراجعه می‌‌کنند، توانایی این را نیز داشته باشید که افرادی که علامتدار (سیپتوماتیک) هستند را شناسایی و تست کنید.

وی افزود: شرط سوم این است که افرادی که در ارتباط با افراد مثبت بوده‌‌اند را نیز پیدا و تعیین تکلیف کنید و چهارمین شرط این است که روند بیماری در کشور به طور ثابت رو به نزول باشد.

کرونا|هشدار سازمان بهداشت جهانی به عراق/ در برداشتن محدودیت‌ها شتاب نکنیدوزارت خارجه چین: سازمان بهداشت جهانی هیچ سند و مدرکی درباره ساخت ویروس کرونا نداردرئیس دانشگاه علوم پزشکی قم: نگران بازگشایی اصناف پرریسک و پرخطر هستیم / احتمال اوج‌گیری کرونا در دو هفته آیندهصنوف و کارخانه‌های آذربایجان‌غربی در صورت عدم اخذ کد بهداشتی تعطیل می‌شوندثبت نام صنوف در وزارت بهداشت ارتباطی با امور مالیاتی ندارد

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.