تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶
کد خبر : 87776

عملکرد ستادهای حجت الاسلام رییسی در استان البرز

عملکرد ستادهای حجت الاسلام رییسی در استان البرز

جمشید شادمند معاونت  ورزشی ستاد اصناف کشور و کمیته اصناف و بازاریان کشور، در خصوص عملکرد ستادهای حجت الاسلام رییسی در استان البرز اظهار داشت: ستاد حجت الاسلام رییسی در استان البرز توسط جناب آقای ارجمند وشهرستان کرج توسط جناب آقای دکتر صفری مدیریت می گردد.

وی ادامه داد: از زمان صدور مجوز تبلیغات، فعالیت های گسترده ای در این ستادها انجام پذیرفته است.از جمله نصب بنر های مختلف در سطح شهرستان و استان،افتتاح ستادهای متعدد که مجموعاً حدود ۲۵ ستاد به طور رسمی و ستاد های متعدد دیگری به صورت زیر مجموعه ،در حوزه امور اجتماعی، فرهنگی، ورزشی در استان البرز در حال فعالیت می باشند. همچنین درحوزه بانوان هم فعالیتهای وسیعی داشته ایم .

شادمندهدف و انگیزه این فعالیت هارا  ایجاد شور و نشاط انتخاباتی عنوان کرد. گفت؛ طبق بررسی های صورت پذیرفته حجت الاسلام رئیسی از آمار بالای رای برخوردار می باشدو ما امیدواریم که بتوانیم با این فعالیت ها شور بیشتری به انتخابات بدهیم.

وی ادامه داد: مطابق با فرمایشات حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی که تاکید داشتند، خود را رقیب فساد، ناکارآمدی و اشرافی گری می‌دانند و رقیب جناح‌های سیاسی و این گروه و آن گروه نیستند. اصلح بودن ایشان نسبت به رقبا کاملا محرز است.دقت نظر، ضرب الاجل و دفاعیه در قوه قضاییه، توانمندی در اجراییات، از دیگر امتیازات اصلح بودن ایشان است، به شرطی که اختیارات بیشتری داشته باشند .

جمشید شادمند عنوان نمود: طبیعتاً بهتر از حجت الاسلام رئیسی در نامزد های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری نمی توان پیدا کرد. مصداقی که درخصوص جدی بودن ایشان می توان به آن اشاره نمود، قضاوت در خصوص کارخانه هایی که از بانک ها پس گرفتند، قضاوت در خصوص رانت خواری هاو ناهنجاری های اقتصادی،جریان لواسانات که همه ملت از آن مطلع اند و غیره …  که رسانه های ملی به طور وسیع به آن پرداختند.

معاونت  ورزشی ستاد اصناف کشور و کمیته اصناف ادامه داد: در ستاد آقای رئیسی در شهرستان کرج،  هلدینگ سرای نوین به مدیریت دکترخروتی زحمات زیادی را متقبل شده اند.جناب آقای دکتر خروتی نیز مسئولیت ستاد غرب کرج را عهده دار می باشند و از هیچ تلاش و همکاری در رسیدن به اهداف ستاد فروگذار نبودند. که می بایست خدمات ایشان را  ارج نهاد.

به امید پیروزی کسانی که برای رفاه و زندگی بهتر مردم تلاش می کنند .

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.