تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶
کد خبر : 90411

استاندار البرز از اقدامات موفق پیشگیرانه معاون اجتماعی دادگستری تقدیر کرد

استاندار البرز از اقدامات موفق پیشگیرانه معاون اجتماعی دادگستری تقدیر کرد

استاندار البرز برای بار دوم با اهداء لوح سپاس، از اقدامات موفق و کارامد پیشگیرانه صورت پذیرفته توسط جعفر داراب خانی؛ معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز تشکر و قدردانی کرد.

در پیام تقدیر استاندار البرز از جعفر داراب خانی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز به سبب تلاش و زحمات وی و همکارانش «در زمینه طراحی، تدوین و اجرای برنامه های موفق پیشگیرانه در کاهش و کنترل جرائم و آسیب های اجتماعی و اختلافات مدنی در سطح استان» تقدیر شده است.
داراب خانی در این باره گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری اهمیت و ضرورت پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب های اجتماعی، بر همگان روشن شده و اهداف، رسالت و مأموریت های این حوزه برای مدیران ارشد استان البرز نیز تشریح و تبیین گردیده که ماحصل آن، برقراری تعامل منطقی و مطلوب با ادارات و نهادهای اجرایی در چارچوب مقررات و در راستای تحقق اهداف عالی پیشگیری بوده است.
این مقام قضایی ضمن تشکر از استاندار البرز افزود: نیل به توفیق انجام اقدامات موفق پیشگیرانه، مرهون مشارکت و همیاری نهادهای مختلفی از جمله استانداری البرز است که با تشریک مساعی و ارتباط مطلوب با این معاونت، زمینه های پیشبرد اهداف را مهیا کرده است.

https://dadgostari-al.eadl.i

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.