تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
کد خبر : 43391

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در کشور|4996 نفر مرخص شدند + نمودارها

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در کشور|4996 نفر مرخص شدند + نمودارها

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در کشور|۴۹۹۶ نفر مرخص شدند + نمودارها

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشریح آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور گفت: ۴۹۹۶ نفر از مبتلایان به کرونا بهبود یافتند.

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در کشور|4996 نفر مرخص شدند + نمودارها – اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم؛ دکتر کیانوش جهانپور درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا اظهار کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، 1053 نفر بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به 14 هزار و 991 نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: متأسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 129 نفر از مبتلایان جدید کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری در کشور به 853 مورد رسید.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون 4996 نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

تصویر زیر روند موارد بیماری با تأیید قطعی آزمایشگاهی از 30 بهمن تا 25 اسفند ماه را نشان می‌‌دهد.

ویروس کرونا ,

همچنین روند موارد فوت از بین بیماران با تأیید قطعی آزمایشگاهی مطابق تصویر زیر است؛

ویروس کرونا ,

تصویر زیر نشانگر نسبت سهم موارد شدید بیماری به کل بیماران است؛ بیماران با پیامد فوت، بیماران تحت لوله‌‌گذاری نای و بیماران نیازمند بستری در بخش‌‌های ویژه به‌‌عنوان موارد شدید بیماری منظور شده‌‌اند. اطلاعات نمودار زیر بر اساس موارد بستری در بیمارستان بوده و تعداد بیماران خارج بیمارستانی و موارد بدون علامت در این محاسبات در نظر گرفته نشده است. با در نظر گرفتن تعداد این افراد، سهم موارد شدید، از این میزان کمتر شود.

ویروس کرونا ,

تصویر زیر نشانگر میانگین افراد فوت‌شده و بهبودیافته است. استان‌‌هایی با بالاترین درصد بهبودی مرکزی، سمنان و کردستان بوده‌‌‌‌اند و گروه‌های سنی با بالاترین درصد بهبودی 30 تا 40 سال و 40 تا 49 سال هستند.

ویروس کرونا ,

همچنین جدول زیر نشان می‌‌دهد که حدود 12 درصد بیماران بهبودیافته در ابتدا نیازمند انتقال به مراکز درمانی با آمبولانس بودند و بنابراین احتمالاً دارای بیماری نسبتاً شدیدی بوده‌‌اند البته شدت علائم اولیه لزوماً به‌معنی پیش‌‌آگهی بد در بیماران نیست و با وجود علائم شدید در ابتدا، بهبودی قابل دستیابی خواهد بود.

ویروس کرونا ,

4 سناریو برای پایان «کرونا»ابتلای دومین کارمند ناسا به کرونا / تشدید شرایط قرنطینه قبل از اعزام به فضاتصاویری از کربلا در مواجه با بحران کروناآخرین آمار جهانی درباره کرونا/ ابتلای 3600 نفر جدید در ایتالیا +جدول انتهای پیام/+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.