تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۹:۱۸
کد خبر : 51113

آخرین اخبار کرونا در سیستان و بلوچستان| افزایش پوشش غربالگری غیرحضوری کرونا به بیش از 98 درصد

آخرین اخبار کرونا در سیستان و بلوچستان| افزایش پوشش غربالگری غیرحضوری کرونا به بیش از 98 درصد

آخرین اخبار کرونا در سیستان و بلوچستان| افزایش پوشش غربالگری غیرحضوری کرونا به بیش از ۹۸ درصد

گروه استان‌ها- در پی شیوع موج ویروس کرونا در سراسر کشور و به‌تبع آن در استان سیستان و بلوچستان تلاشی همه‌ جانبه از سوی مسئولان و مردم جهت مقابله با این بیماری فراگیر آغاز شده و تقریباً همه مردم به نحوی درگیر موضوع هستند.

آخرین اخبار کرونا در سیستان و بلوچستان| افزایش پوشش غربالگری غیرحضوری کرونا به بیش از 98 درصد – اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، در پی شیوع موج ویروس کرونا در سراسر کشور و به‌طبع آن در استان سیستان و بلوچستان تلاشی همه جانبه از سوی مسئولان و مردم جهت مقابله با این بیماری فراگیر آغاز شده و تقریباً همه مردم به نحوی درگیر موضوع هستند.

داروی "favipiravir" بر روی بیماران کرونایی موثر استگرامیداشت شهدای مدافع سلامت در حرم عبدالعظیم (ع) برگزار می شودآخرین اخبار کرونا در سیستان و بلوچستان| تعطیلی همه تفرجگاه‌ها؛ برخورد قانونی پلیس با عاملان به خطر انداختن سلامت جامعهسیدهاشمی شهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تشریح گزارش غربالگری غیرحضوری در قالب بسیج ملی مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، اظهار داشت: تاکنون با غربالگری یک میلیون و 275 هزار و 202 نفر از هم استانی‌ها، در مجموع بیش از 98.4 درصد از جمعیت تحت پوشش این دانشگاه غربالگری شده‌اند.رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: مجدداً از سرپرستان خانوار درخواست می‌کنم تا پاسخگوی تلفن همکاران ما باشند. این تماس با سرشماره 4030 برقرار می‌شود و این شماره‌ها تبلیغاتی نیست و هزینه‌ای هم برای صاحب تلفن ندارد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بیش از 68 هزار و 500 نفر با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir به صورت خوداظهاری اطلاعات خود را وارد کرده‌اند که معادل 14.5 درصد از جمعیت تحت پوشش دانشگاه است.

در حال تکمیل…

انتهای پیام/392/ ت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.