تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
کد خبر : 86599

آغاز تجهیز سایت تطبیق مدارک داوطلبان شوراهای شهر کرج در فرمانداری

آغاز تجهیز سایت تطبیق مدارک داوطلبان شوراهای شهر کرج در فرمانداری

آغاز تجهیز سایت تطبیق مدارک داوطلبان شوراهای شهر کرج در فرمانداری

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان کرج. از آغاز فرایند تجهیز سایت تطبیق مدارک داوطلبان شوراهای اسلامی شهر کرج در فرمانداری خبر داد.غفور قاسم پور با اعلام این خبر افزود. اگر چه فرایند نام‌نویسی نامزدها در انتخابات غیر حضوری است. اما در قانون قید شده افراد برای نام‌نویسی باید به وزارت کشور و فرمانداری‌ها مراجعه کنند. برای اجرای این بخش از قانون، داوطلب انتخابات که قبلا ثبت نام غیر حضوری کرده در ساعت معین دعوت می‌شود و برای تایید مشخصات خود به پرسشنامه‌ای که حسب اطلاعات ارائه شده از قبل تنظیم شده، با مشخصات وی تطبیق داده می شود.

وی افزود: به همین منظور آماده سازی سایت تطبیق مدارک داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر در محل فرمانداری کرج آغاز شده است.

فرماندار کرج گفت: تلاش می شود با درنظر گرفتن اصول فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی داوطلبان شهرهای شهرستان کرج بصورت مجزا و تفکیک شده در ایستگاه سایت تطبیق مدارک خود حضور پیدا کنند.

فرایند بررسی مدارک داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرها 20 اسفندماه انجام خواهد شد.

زمان برگزاری انتخابات 1400 مشخص شد

رئیس ستاد انتخابات کشور با اعلام نظر موافق شورای نگهبان.  ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری. شوراها و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی .خبرگان رهبری اعلام کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.