تاریخ انتشار : شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵
کد خبر : 46017

آمار جهانی مبتلایان به کرونا از مرز 300هزار نفر گذشت

آمار جهانی مبتلایان به کرونا از مرز 300هزار نفر گذشت

آمار جهانی مبتلایان به کرونا از مرز ۳۰۰هزار نفر گذشت

آمارهای رسمی دولت‌ها در سراسر جهان نشان می‌دهد که شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در جهان اکنون به بیش از ۳۰۰هزار نفر رسیده است.

آمار جهانی مبتلایان به کرونا از مرز 300 هزار نفر گذشت – اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از منابع خبری، آمارهای تجمیعی اعلام‌شده از سوی دولت‌ها در اقصی نقاط جهان حاکی از این است که شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا شنبه‌شب به‌وقت تهران از مرز 300 هزار نفر عبور کرده است.

بیش از نیمی از 303 هزار فرد بیماری که ابتلای آنها به ویروس کرونا به تأیید پزشکان رسیده است، در یکی از سه کشور چین (81 هزار نفر)، ایتالیا (بیش از 53 هزار نفر) و اسپانیا (بالغ بر 25 هزار نفر) زندگی می‌کنند.

بر اساس آخرین آمارهایی که پایگاه اطلاعاتی worldometers منتشر کرده، شمار قربانیان ویروس کرونا در کشورهای مختلف جهان به 13 هزار نفر نزدیک شده است و انتظار می‌رود طی ساعات آینده با انتشار آمارهای جدید، از این رقم نیز عبور کند.

خبرگزاری فرانسه بعد از ظهر روز چهارشنبه از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به بیش از 200 هزار نفر خبر داده بود، به‌عبارت دیگر تنها 3 روز طول کشیده است تا 100 هزار نفر به آمار مبتلایان به ویروس کرونا (بیماری کووید‌ــ‌19) در جهان افزوده شود.

در زمان حاضر حدود 190 کشور و قلمرو در نقاط مختلف جهان درگیر ویروس کرونا هستند.

مرگ 793 بیمار مبتلا به کرونا در ایتالیا طی 24 ساعت گذشتههشدار مقام بهداشتی آلمان درباره ورشکستگی بیمارستان‌ها به‌دلیل شیوع ویروس کروناافزایش آمار مبتلایان به کرونا در ایالت نیویورک به بیش از 10هزار نفرموافقت سازمان داروی آمریکا با به‌کارگیری همزمان 2 دارو برای درمان کروناافزایش چشمگیر مبتلایان به ویروس کرونا در اسپانیا و آلمانکرونا| «الازهر» و همه مساجد مصر بسته شدندانجام تست واکسن کرونا روی داوطلبان در چینشمار مبتلایان به کرونا در آلمان از 20هزار نفر گذشت

انتهای پیام/.+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.