تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱
کد خبر : 47347

آمار مبتلایان کرونا در هرمزگان با 5 نفر افزایش به 155 نفر رسید

آمار مبتلایان کرونا در هرمزگان با 5 نفر افزایش به 155 نفر رسید

آمار مبتلایان کرونا در هرمزگان با ۵ نفر افزایش به ۱۵۵ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵ نفر به بیماری کووید۱۹ مبتلا شده اند و به این ترتیب آمار مبتلایان به کرونا به ۱۵۵ نفر رسیده است.

آمار مبتلایان کرونا در هرمزگان با 5 نفر افزایش به 155 نفر رسید – اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس حسین فرشیدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از همه آن هایی که توصیه های بهداشتی و هشدار ها را جدی گرفته و رعایت کردند نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

وی افزود: من به‌عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی یک میلیون و 800 هزار نفر هرمزگانی بارها بیان کرده ام که این بیماری بسیار خطرناک است و اگر 1000 نفر بیایند و از این جمع 999 نفر مسائل بهداشتی را رعایت کنند و یک نفر رعایت نکند آن یک نفر جان بقیه را به خطر می‌اندازد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: اگر امروز من مبتلا شوم 14 الی 15 روز طول می کشد که این بیماری علائم خود را نشان دهد و این می تواند برای بقیه خطرساز باشد لذا کسانی که کوچکترین علائم مانند تنگی نفس، تب و… را دارند حتما به مراکز درمانی مراجعه کنند.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان هرمزگان به 148 نفر رسید17 مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در استان هرمزگان شناسایی شدترخیص 48 بیمار مبتلا به کرونا در هرمزگان/ 100 تخت بیمارستانی به مبتلایان اختصاص یافت

فرشیدی ابراز داشت: آمار و ارقام ها نشان می دهد ورودی ها به استان کاهش یافته است و اقدامات فرمانداران، هلال احمر و نیروها در مبادی ورودی شهر ها کارساز بوده است اما آن چه قابل قبول نیست جابه جایی جمعیتی در درون استان از شهرها به روستاها است اگر خانواده، نزدیکان و فامیل برای ما مهم است باید این موارد رعایت شود.

‌وی تاکید کرد: اگر این روال ادامه پیدا کند 14،15 فرودین تا 20 فرودین دوباره پیک شیوع و ابتلا به بیماری را خواهیم داشت و آن موقع دیگر کار از کار گذشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته 5 مورد ابتلا به کرونا در هرمزگان داشتیم که مجموعا 155 مورد آمار مبتلایان به کرونا می شود که از این 5 نفر 2 نفر در کیش، 2 نفر در بندرلنگه و 1 نفر در رودان بوده است.

انتهای پیام/865/ ز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.