تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
کد خبر : 90536

آموزش شوراهای دوره ششم می تواند تغییر و تحول قانونی در مدیریت شهری ایجاد کند

آموزش شوراهای دوره ششم می تواند تغییر و تحول قانونی در مدیریت شهری ایجاد کند

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز تاکید کرد: آموزش شوراهای دوره ششم می تواند تغییر و تحول قانونی در مدیریت شهری ایجاد کند.

ابوالفضل فانی با بیان این مطلب اظهار داشت: منتخبین شوراهای اسلامی دوره ششم می بایست با طی کردن فرآیندی آموزشی، فعالیت رسمی خود را با آگاهی کامل از شرح وظایف قانونی و مشخص شده آغاز کنند.
وی با اشاره به اینکه آموزش شوراهای دوره ششم می تواند تغییر و تحول قانونی در مدیریت شهری ایجاد کند، افزود: در راستای تاکید استاندار البرز و به منظور تقویت همه جانبه توان مدیریت شهری آموزش های تخصصی برای اعضای شوراها بصورت ویژه در دستور کار اداره کل شهری و‌شوراها قرار دارد.
فانی خاطر نشان کرد: یکی از راههای هدایت شوراها به یک جایگاه مناسب در نظام سیاسی و اجتماعی کشور، توجه به امر آموزش است؛ از این رو توانمندسازی شوراها امری حیاتی بوده و یکی از مهمترین روش های حمایتی،‌ آگاهی بخشی و ارتقای سطح دانش علمی و اداری و همچنین بهره وری است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز تصریح‌ کرد: تحقق این مهم در گرو اهتمام و برنامه ریزی مناسب جهت بهره مندی از دانش روز به منظور استفاده از استعدادها و امکانات موجود است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی در پایان سخنان خود یادآور شد: برگزاری دوره های آموزشی و تخصصی پس از استقرار و آغاز به کار شوراها نیز ادامه خواهد داشت تا بصورت مستمر سطح دانش و توان علمی شوراها مورد ارزیابی قرار گیرد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.