تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰
کد خبر : 70430

ابراز نگرانی ایران از گسترش دامنه خشونت‌ها در افغانستان

ابراز نگرانی ایران از گسترش دامنه خشونت‌ها در افغانستان

ابراز نگرانی ایران از گسترش دامنه خشونت‌ها در افغانستان

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با ابراز نگرانی از گسترش دامنه خشونت‌ها در افغانستان، از تمامی نیروهای درگیر درخواست کرد که به حرمت ماه مبارک رمضان هرگونه عملیات نظامی را متوقف و زمینه را برای گفتگو و صلح پایدار در افغانستان آماده کنند.

ابراز نگرانی ایران از گسترش دامنه خشونت‌ها در افغانستان – اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حملات تروریستی به یک بیمارستان در کابل و حمله به یک مراسم تشییع در ننگرهار و دیگر اقدامات نظامی در مناطق مختلف افغانستان، ضمن محکوم کردن حمله به افراد و اماکن غیرنظامی، از گسترش دامنه خشونتها در افغانستان اظهار نگرانی کرد.

سید عباس موسوی همچنین با ابراز همدردی با دولت و مردم افغانستان، خصوصا بازماندگان حوادث اخیر از تمامی نیروهای درگیر در عملیات نظامی درخواست کرد به حرمت ماه مبارک رمضان و با توقف هرگونه عملیات نظامی، زمینه را برای گفتگو و صلح پایدار در افغانستان آماده نمایند.

افغانستان| افزایش تلفات انفجار در مراسم خاکسپاری در «ننگرهار» به 24 کشته و 68 زخمیوزارت خارجه افغانستان: کشورهای اسلامی طالبان را به صلح تشویق کننددولت افغانستان: طالبان بر ادامه جنگ پافشاری می‌کنددولت افغانستان روند آزادی زندانیان طالبان را متوقف کردکشته شدن 22 نیروی امنیتی در حمله طالبان به شرق افغانستان

انتهای پیام/.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.