تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
کد خبر : 68320

احمدوند: تنیسی وجود ندارد که سرمربی تیم ملی‌اش باشم/ حقوق ما از کارمند فدراسیون کمتر است

احمدوند: تنیسی وجود ندارد که سرمربی تیم ملی‌اش باشم/ حقوق ما از کارمند فدراسیون کمتر است

احمدوند: تنیسی وجود ندارد که سرمربی تیم ملی‌اش باشم/ حقوق ما از کارمند فدراسیون کمتر است

سعید احمدوند، سرمربی تیم ملی تنیس کشورمان می‌گوید در حال حاضر نه تنیسی وجود دارد و نه فدراسیونی که او بخواهد سرمربی تیم ملی آن باشد.

احمدوند: تنیسی وجود ندارد که سرمربی تیم ملی‌اش باشم/ حقوق ما از کارمند فدراسیون کمتر است – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سعید احمدوند، سرمربی تیم ملی تنیس کشورمان درباره حواشی اخیر این رشته ورزشی و عدم دریافت دستمزدش از فدراسیون اظهار داشت: حقوق عقب افتاده بنده مربوط به سال‌های 98-97 است و زمان ریاست آقای شایسته. این مبلغ هم آنقدر کم است که اگر بخواهم بگویم توهین محسوب می‌شود.

وی افزود: نمی‌خواهم به کارمندان فدراسیون توهینی شود، اما حقوق بنده به‌عنوان سرمربی تیم ملی به اندازه کارمندان فدراسیون و آبدارچی آن است و از حسابدار فدراسیون هم کمتر حقوق می‌گیرم.

سرمربی تیم ملی تنیس که با برنامه رکورد مصاحبه می‌کرد در پاسخ به این سؤال که آیا حقوق او نزدیک به سه میلیون تومان است، خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم رقمی بگویم، اما در همین اندازه‌هاست. البته حقوق ما نسبت به برخی فدراسیون‌های دیگر بهتر است.

احمدوند در واکنش به این مسئله که پس دلیل انتقادهای اخیر او از فدراسیون تنیس چیست، گفت: برای اینکه آقایان هر روز مصاحبه می‌کنند. من که خودم مصاحبه کرده و گفته بودم بعد از مسابقات دیویس کاپ استعفا می‌کنم و همین کار را کردم. تمام مسئولیت باخت را هم به عهده گرفتم، اما تنیس فقط مسابقه دادن نیست که متأسفانه برای مسئولان فدراسیون تنیس فقط شرکت در مسابقات است.

وی در واکنش به این مسئله که صحبت درباره چنین مسائلی در جلسه فنی پیش از مسابقات بوده است نه الان، اظهار داشت: در جلسات فنی هم بارها به این مسائل اشاره کردم که ما نیاز به زمین تمرین داریم. نیاز داریم که تأمین مالی شویم. الان خبر خوبی آمده که 23 قهرمان استخدام وزارت ورزش خواهند شد و این بسیار خوب است. حالا می‌خواهم بگویم ورزشکار تنیس یا هر ورزشکار دیگری هم اولین چیزی که می‌خواهد تأمین مالی است تا با خیال آسوده تمرین کند و مسابقه دهد.

سرمربی تیم ملی تنیس درباره اینکه از او حمایتی نشده است، گفت: بنده زمان آقای شایسته استعفا کرده بودم که دوباره گفتند برگرد و برگشتم. اتفاقاً آقای شایسته اگر کسی را انتخاب می‌کرد، صفر تا صد از او حمایت می‌کرد، اما مشکل نفرات دیگری بودند. تنیس ما در هیچ زمینه‌ای قادر به رقابت نیست، چون نه لیگ داریم، نه بازیکن‌سازی کردیم، نه تمرین مناسب داریم و هیچ رقابتی برای آماده‌سازی ورزشکاران نداریم.

احمدوند در پاسخ به این سؤال که پس مسابقات حذفی، فیوچرز چه هستند و گویا قرار است مسابقات جام رمضان هم بار دیگر راه‌اندازی شود، اظهار داشت: کل مسابقات ما یک جام حذفی است که با 10 ورزشکار در یک هفته برگزار می‌شود و 52 هفته دیگر مسابقه‌ای نیست. در حالی که ورزشکارانی که ما با آنها رقابت می‌کنیم، هرکدام حداقل 34 هفته مسابقه می‌دهند.

وی در واکنش به این پرسش مجری برنامه مبنی بر اینکه آیا در 48 ساعت گذشته تغییر موضع داده، چرا که از مشکلات مالی می‌گفت اما عمده صحبت‌های فعلی او فنی است، گفت: خیر، چه تغییر موضعی داده‌ام؟! من در حال صحبت کردن از تنیس هستم و هنوز هم می‌گویم پولی نگرفته‌ایم. وقتی دستمزد ورزشکار من کمتر از آبدارچی است، این ورزشکار چه کاری باید انجام دهد؟

احمدوند درباره اینکه در حال حاضر سرمربی تیم ملی تنیس است یا نه، تصریح کرد: بنده استعفا کرده‌ام، اما اکنون نه تنیسی وجود دارد و نه فدراسیونی که من بخواهم سرمربی تیم ملی آن باشم. الان هم بهتر است رئیس فدراسیون انتخاب شود و رئیس جدید با انتخاب تیم جدید خود، کادرفنی تیم ملی را انتخاب کند.

احمدوند: سرمربی 10 ساله تیم ملی تنیس نباید حق و حقوقش را دریافت کند؟

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.