تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
کد خبر : 71398

احمد نجفی در شبکه افق اجرا می‌کند/ "فردوس" مبلغ جریانی بزرگ

احمد نجفی در شبکه افق اجرا می‌کند/ "فردوس" مبلغ جریانی بزرگ

احمد نجفی در شبکه افق اجرا می‌کند/ "فردوس" مبلغ جریانی بزرگ

"فردوس" که مدتی در آنتن تلویزیون حاضر شده این شب‌ها با اجرای بازیگری صاحب‌نام از شیوه‌های نو برای کمک‌رسانی به نیازمندان صحبت می‌کند.

احمد نجفی در شبکه افق اجرا می‌کند/ "فردوس" مبلغ جریانی بزرگ – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، "فردوس" نام برنامه‌ جدیدی است که چند روز از پخشش می‌گذرد؛ مواسات و همدلی مؤمنانه را محور قرار داده اما تمام تلاشش شیوه‌های نو در کمک‌رسانی به نیازمندان است. جریان بزرگی که با اجرای احمد نجفی بازیگر سینما و تلویزیون در این شب‌های شبکه افق پیگیری می‌شود. نجفی به تازگی برنامه "فرش قرمز" شبکه ایران‌کالا را به پایان برده و نشان داده در عرصه‌های مردمی و کارهای مشارکتی اجتماعی همیشه دغدغه‌مند است. در "فرش قرمز" دغدغه تولید و جهش تولید را داشت و اینجا هم کمک به نیازمندان و مواسات و همدلی.

تولید ویژه برنامه "فردوس" به دنبال ایجاد موج عظیم همدلی مومنانه و کمک‌رسانی به نیازمندان پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مواسات و کمک مومنانه در ماه رمضان، توسط اقشار مختلف مردم به راه افتاد و تا پایان ماه مبارک رمضان به پخش خودش از شبکه افق سیما ادامه خواهد داد.

"فردوس" برنامه‌ای گفت‌وگو محور است که با هدف ترویج و تبلیغ بیشتر این جریان بزرگ اجتماعی هر شب به صورت زنده از این شبکه تلویزیونی پخش می‌شود.

محور اصلی این برنامه شیوه‌های نو در کمک به نیازمندان است و با حضور مسئولان گروه‌های جهادی مختلف که در اقصی نقاط کشور فعال‌اند پیگیری می‌شود؛ کسانی که از ایده‌های نو و شیوه‌های جدید برای مواسات و همدلی و کمک به نیازمندان بهره می‌برند.

مهمانان برنامه "فردوس" از ایده‌های نو و خلاقانه، تجارب و فعالیت‌های خود را در یاری رساندن به دیگران و همچنین آثار فردی و اجتماعی این اقدامات می‌گویند.

آیتم‌های مختلف برنامه "فردوس" عبارتند از وله مفهومی، بخش معرفی مهمان هر قسمت، فیلم‌های یکصد ثانیه‌ای با موضوع کمک به همسایگان و نیازمندان، آیتمی تداوم جهاد از دوران دفاع مقدس تا امروز، آیتم برادری و بخشی با نام «نهیب» که مشوق جامعه برای کمک‌رسانی به جای پرداختن به تجملات است.

آخر هفته‌ای معنوی با فیلم‌های سینمایی تلویزیون/ ماجرای مکبری در مسجد و خادمی در مشهداخبار رادیو و تلویزیون| از تعطیلی موقت "میدون" تا تجلیل از خانواده اولین شهید 110

اجرای این برنامه با احمد نجفی به عنوان چهره شناخته شده تلویزیون و رسانه و همچنین احسان متولی تا پایان ماه مبارک رمضان از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 21 از شبکه افق سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.