تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
کد خبر : 53115

اداره کل ارشاد و صدا و سیمای قم با تولید محتوای مناسب به شبهات فضای مجازی پاسخ می دهند

اداره کل ارشاد و صدا و سیمای قم با تولید محتوای مناسب به شبهات فضای مجازی پاسخ می دهند

اداره کل ارشاد و صدا و سیمای قم با تولید محتوای مناسب به شبهات فضای مجازی پاسخ می دهند

مدیر‌کل ارشاد استان قم گفت: محتواهای مناسبی درباره شایعات فضای مجازی تولید شد که قابل تقدیر است و صدا و سیما قم نیز در این زمینه فعالیت خوبی انجام داده است.

اداره کل ارشاد و صدا و سیمای قم با تولید محتوای مناسب به شبهات فضای مجازی پاسخ می دهند – اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید موسی حسینی کاشانی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: وقتی تعداد زیادی از مغازه ها باز شود مردم برای تهیه نیاز خود به مغازه و فروشگاه ها مراجعه می کنند که سبب ترافیک و عدم ماندن در خانه می شود.

وی با اشاره به شبهات رسانه ای بیان کرد: فضای مجازی دنیایی برای خود دارد و بسیار گسترده است و هر چه رصد شود باز هم ممکن است از برخی اخبار غافل شده و مورد توجه قرار نگیرد.

مدیر‌کل ارشاد استان قم عنوان کرد: مجموعه استانداری هر خبری که احساس کرد دارای شبهات است به ما اطلاع دهد تا بازده کنترلی در فضای مجازی بیشتر شود.

کاهش 60درصدی شایعات مرتبط با ویروس کرونا در فضای مجازیقم|فضای مجازی ظرفیت مهمی در برگزاری آیین‌های نیمه شعبان استامام جمعه بجنورد: همه باید مراقب "سمّ مهلک" فضای مجازی برای جوانان باشی

حسینی کاشانی ادامه داد: برخی از اخباری که در فضای مجازی تولید می شود و کذب است برای اینکه آن اخبار را منتفی کرده و پاسخ بدهیم باید در همان مجموعه بازتاب بدهیم که اقدام سختی است.

وی تصریح کرد: اقداماتی که صورت گرفته مورد رضایت بوده است و گزارش مفصلی در زمینه تولید محتوا تهیه شده است که یکی از آنها درباره فیلمی بود که از مجموعه آرامگاه بهشت معصومه(س) نشر پیدا کرد.

مدیرکل ارشاد استان قم عنوان کرد: محتواهای مناسبی درباره شایعات فضای مجازی تولید شد که قابل تقدیر است و صدا و سیما قم نیز در این زمینه فعالیت خوبی انجام داده است.

مهرداد غضنفری معاون استاندار قم نیز در این جلسه بیان کرد: صنوفی که به تشخیص اتاق اصناف اهمیت کمتری دارند همچنان باید تعطیل باشند.

وی با بیان اینکه پروتکل های بهداشتی دارای معیارهایی است گفت: صنوفی که تجمع محور نباشند، موارد بهداشتی توسط فروشنده رعایت شود و رعایت موارد بهداشتی توسط عرضه کننده مورد تاکید باشد و این تعهد در محل عرضه نصب شود.

معاون استاندار قم خاطرنشان کرد: باید به مردم گفته شود به فروشگاه هایی مراجعه کنند که تعهد رعایت موارد بهداشتی را در مغازه و فروشگاه نصب کرده باشند.

انتهای پیام/452/ح

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.