تاریخ انتشار : شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
کد خبر : 85986

ارتقاء صنعت، عامل مهمی در جهت رفع  معضل اشتغال در استان

ارتقاء صنعت، عامل مهمی در جهت رفع  معضل اشتغال در استان

حميد رضا عقاب نشين مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان البرز.  2 آذ ر ماه 99 با حضرت آيت الله حسيني همداني نماينده ولي فقيه استان ديدار و گفتگو كرد.

حمید رضا عقاب نشین در دیدار با نماینده ولي فقيه استان . امام جمعه شهرکرج ضمن ارائه توضیحاتی در ارتباط با عملکرد شرکت شهرک های صنعتی البرز. ارتقاء صنعت در استان را عامل مهمی در جهت رفع  معضل اشتغال در استان مطرح كرد.

بهره گیری از تمامی ظرفیت های قانونی از سرمایه گذاران

وي با بيان اينكه شهرک های صنعتی. بهترین محل استقرار واحدهای صنعتی برای جذب سرمایه گذاری است. از فراهم بودن زيرساخت ها در شهرك ها و نواحی صنعتي در استان خبرداد و گفت. در این زمینه با بهره گیری از تمامی ظرفیت های قانونی از سرمایه گذاران حمایت می شود.

ارتقاء صنعت

ارتقاء صنعت

عقاب نشين با اشاره به توسعه زير ساخت ها در شهرك هاي صنعتي استان خاطر نشان كرد. تمام تلاش ما براين است كه بتوان هر چه بيشتر موانع پيش روي بخش توليد و صنعت را برطرف كرد.

در ادامه نماینده ولی فقيه در استان البرز . امام جمعه كرج نيز در اين ديدار ضمن مهم شمردن بحث امید در جامعه. گفت: مجموعه شهرک های صنعتی البرز می تواند. در ملموس کردن امید در جامعه نقشی اساسی داشته باشد . همانطور که الان روند رو به رشدی را شروع کرده است.

وی با اشاره به قابلیت ها بیشمار استان، بیان داشت. مهاجرپذیر بودن برای استان یک فرصت است.  زیرا فردی که مهاجرت می کند دارای استعدادی است. که نتوانسه آن را در جایی که قبلا بوده به کارگیرد.  به همین دلیل مهاجرت کرده تا بتواند از استعداد خودش را شکوفا کند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه برای امیدواری در جامعه باید موانع امید را برطرف کرد. افزود: موانعی که جلودار رشد مجموعه ها می شود باید رفع شود.

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه مراکز دانشگاهی و پژوهشی در استان بسیار زیاد است. گفت: استان دارای ظرفیت های علمی بالایی است.   رابطه دانشگاه و صنعت باید تعریف شود.

وی در ادامه افزود: برای زنده شدن استان نیاز است. که رابطه بین صنعت و دانشگاه تعريف شود.

فرمایشات حضرت آیت الله حسینی همدانی نماینده محترم ولی فقیه استان البرز.امام جمعه شهر کرج: مجموعه شهرک های صنعتی البرز می تواند.

در ملموس کردن امید در جامعه نقشی اساسی داشته باشد.  همانطور که الان روند رو به رشدی را شروع کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.