تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
کد خبر : 130368

استفاده از نخبگان در بستر سامانه جذب صمت

استفاده از نخبگان در بستر سامانه جذب صمت

فاطمی امین گفت: طرحی که امروز رونمایی می‌شود در ظاهر کار کوچکی است، اما در واقع اثرات بسیار مهمی دارد و موجب تغییرات زیادی می‌شود.

سیدرضا فاطمی امین؛ وزیر صمت در مراسم آغاز به کار سامانه جذب صمت، اظهار کرد: سال گذشته در بخش صنعت معدن و تجارت عملکرد قابل توجهی کسب کردیم. تورم کالاهای بخش صنعت و تجارت پایین‌تر از سایر بخش‌ها بود و بخش صنعت رشد ۸ درصدی را تجربه کرد.

 

وزیر صمت افزود: طرحی که امروز رونمایی می‌شود در ظاهر کار کوچکی است اما در واقع اثرات بسیار مهمی دارد و موجب تغییرات زیادی می‌شود. استعدادهای بسیار زیادی در کشور در مقایسه با سایر کشورها وجود دارد اما استفاده از این استعداد و ظرفیت به اندازه کافی نیست. گلوگاه این مسئله نوع حکمرانی است و هر اقدامی که موجب اصلاح حکمرانی کشور شود می‌تواند موجب آثار مثبت بسیاری باشد.

 

فاطمی امین گفت: در حوزه معدن در سال گذشته تنها سه سند منتشر شد و این در حالی است که تا پیش از این ۱۲۲ سند در این حوزه صادر وجود داشت. برای دستورالعمل معادن از این بستر برای استفاده از نظرات ذینفعان استفاده خواهیم کرد. با این اقدام برای مثال اگر یکی از بندهای دستورالعمل مانعی بر سر راه یکی از فعالان معدن باشد. با دریافت نظرات و مشارکت می‌توان این بند را اصلاح کرد.

بخوانید….
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.