تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
کد خبر : 145996

الکترونیکی شدن فرایند ثبت صورت وضعیت‌ها با هدف شفافیت مالی و اداری

الکترونیکی شدن فرایند ثبت صورت وضعیت‌ها با هدف شفافیت مالی و اداری

معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج:

در آینده‌ای نزدیک و با هدف ارتقای شفافیت مالی و اداری، فرایند ثبت صورت وضعیت پروژه‌های در دست اقدام پیمانکاران تا تولید برگه مالی و ثبت در دبیرخانه‌های مربوطه، الکترونیکی خواهد شد.

به نقل از پایگاه خبری کرج امروز و به گزارش آوا البرز، علی سلطانی مقدم در جلسه ای که صبح سشنبه به منظور اجرایی شدن فرایند الکترونیکی کردن فرایند ثبت صورت وضعیت‌ها با حضور مدیران برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، فنی و عمرانی، حسابرسی و سازمان فناوری و اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج برگزار شد، با اعلام این خبر گفت:

به منظور تسریع و تسهیل در فرآیند بررسی صورت وضعیت و کاهش حضور پیمانکاران و حذف پروسه‌های کاغذی، الکترونیکی کردن فرآیند صورت می گیرد.

او افزود:

همچنین این اقدام موجب آگاهی مدیران ارشد از روند مالی پروژه‌ها در سامانه مدیریت پروژه می‌شود. این امر به شفافیت و تسریع در عملکردهای مالی و ثبت صورت وضعیت‌ها تا تولید برگه مالی پروژه های شهردای کرج کمک می‌کند.

یادآور می‌شود این طرح پیش از این در شهرداری تهران اجرایی شده و در تسریع روند مالی و اداری پیمانکاران، حذف بروکراسی اداری و کاغذبازی های نامرسوم، ارتقای شفافیت مالی، بهبود نظارت ها و کاهش فساد و… موثر خواهد بود، این مهم کاهش مراجعات حضوری پیمانکاران به شهرداری را به همراه خواهد داشت.

بخوانید…
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.