تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
کد خبر : 92934

امام جمعه کرج:هر کسی درهرجایی قانون مدار نباشد نه انقلابیست نه ولایت مدار

امام جمعه کرج:هر کسی درهرجایی قانون مدار نباشد نه انقلابیست نه ولایت مدار

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت. اینکه دائم بگوییم انقلابی هستم معیاری بر انقلابی بودن نیست. یکی از شاخصه های انقلابی بودن قانون مداریست.

لذا هر کسی در هر جایی قانون مدار نباشد. نه انقلابیست نه ولایت مدار. معیار عمل افراد است.معیار پایبند بودن بر سر ارزش هاست.

به گزارش آوا البرز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز البرز، آیت الله حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه امروز کرج. با اشاره به تحولات منطقه و مبارزه با استبداد به دوازدهم شهریور سالروز شهادت رئیس علی دلواری اشاره کرد.گفت: نام او در تاریخ مبارزه با استبداد میدرخشد.

رییسعلی دلواری مبارز مشروطه‌خواه و بزرگمردی بود. که در جنگ جهانی اول، هدایت قیام جنوب در تنگستان. بوشهر علیه نیرو‌های انگلیس را بر عهده داشت.توانست با مجاهدت و رهبری خود.در راستای حفاظت از ایران استعمار پیر را به زانو درآورد.در این راه جان خود را از دست داد.

وی افزود : البته ایران بعد از سلطه انگلیس تا قبل از انقلاب در بهمن ۵۷ تحت سلطه آمریکا بود. دست نشانده های او تمام خواسته همایش را در کشور اجرا می‌کردند. اما در انتها بدست مردم سرنگون شد.

آیت الله حسینی همدانی اضافه کرد: بعد از انقلاب هم دشمنان صدها. بار قصد صدمه زدن به نظام را داشته که به این هدف نرسیده است.

امام جمعه کرد گفت. اخیرا نیز بعضی ها خزعبلاتی گفتند. مثل رئیس جمهور آمریکا که گفت ما دیپلماسی را در اولویت قرار میدهیم.

اما اگر دیپلماسی شکست بخورد گزینه های دیگر روی میز است. یا سخن دیگری که گفته بود. باید از برنامه هزار صد ضربه چاقو استفاده کنیم.

( حمله های کوچک و زیاد)، اما آنها باید بدانند این است. که اولا فرصت استفاده از چاقو را پیدا نخواهید کرد.دوما اگر ضربه بزنید منتظر ده ها ضربه کاری به منافعتان در تمام دنیا باشید.

وی به مسئولین استانی نیز تذکری داد.گفت: اینکه دائم بگوییم انقلابی هستم معیاری بر انقلابی بودن نیست.یکی از شاخصه های انقلابی بودن قانون مداریست. لذا هر کسی در هر جایی قانون مدار نباشد. نه انقلابیست نه ولایت مدار.ملاک انقلابی بودن مدت حضور در جبهه و فرزند شهید بودن نیز نیست. معیار عمل افراد است معیار پایبند بودن بر سر ارزش هاست.

وی افزود: برای ریاست های یک ساله و دو ساله میبینیم. که افرادی در این مسیر به راحتی مردود می‌شوند. اگر مدیری راه های دور زدن را بداند آیا می‌تواند. از حقوق مردم دفاع کند؟!

آیت الله حسینی همدانی امام جمعه کرج اضافه کرد.من مسئول تذکر دادن هستم. تذکر هم میدهم اما بدانید مسیری که می‌روید. به سمت آتش است، حامیان این افراد نیز در امان نیستند.کسانی که حرف و عملشان بسیار متفاوت است.کار با خوش چهره های منافق سخت است.

وی از استانداری البرز نیز درخواست کرد. تا مسئله نان هم پیگیری شود. در این موضوع که قوت غالب مردم است جدی ورود کند.

امام جمعه کرج به موضوع تغییر مدارس دولتی به هیات امنایی نیز اشاره کرد.گفت: باید بررسی شود. گرفتن شهریه از مردم برای مدارس آنهم در مناطق محروم چه معنایی دارد.

بیشتر بخوانید:

افزایش آمار جانباختگان کرونا در البرز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.