تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
کد خبر : 22870

امضای دفتر یادبود قربانیان سانحه هواپیمای اوکراینی در کویت

امضای دفتر یادبود قربانیان سانحه هواپیمای اوکراینی در کویت
کویت

سفارت جمهوری اسلامی ایران در کویت به منظور ابراز همدردی با خانواده های قربانیان حادثه دلخراش سقوط هواپیمای اوکراینی در حومه تهران که موجب جان باختن کلیه سرنشینان آن شد دفتر یادبودی را در محل سفارتخانه در کویت گشود.

به گزارش ایسنا، در این مراسم تعدادی از سفرا، شخصیت های مختلف سیاسی و اجتماعی و اعضای انجمن دوستی ایران با حضور در سفارت کشورمان در کویت دفتر یادبود قربانیان این حادثه را امضا و با ملت ایران و خانواده های سوگوار ابراز همدردی و ادای احترام کردند.

محمد ایرانی سفیر کشورمان در کویت نیز امروز با حضور در سفارت اوکراین ضمن امضای دفتر یادبود قربانیان این حادثه، تسلیت و همدردی عمیق خود را با خانواده های قربانیان حادثه ناگوار سقوط هواپیما در تهران ابراز داشت.

شیخ صباح الاحمد امیر دولت کویت نیز با ارسال پیامی به دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران جان باختن مسافران این حادثه را تسلیت گفت.

ولیعهد، نخست وزیر و رئیس مجلس الامه کویت نیز با ارسال پیام هایی برای همتایان ایرانی خود ضمن ابراز تاسف عمیق از طرف دولت و ملت کویت، جان باختن تمام مسافران این سانحه هوایی را به خانواده های مصیبت دیده تسلیت گفتند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.