تاریخ انتشار : جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۸:۰۰
کد خبر : 33327

انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سراسر کشور آغاز شد/ وزیر کشور: مدت قانونی اولیه اخذ رای 10 ساعت است

انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سراسر کشور آغاز شد/ وزیر کشور: مدت قانونی اولیه اخذ رای 10 ساعت است

انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سراسر کشور آغاز شد/ وزیر کشور: مدت قانونی اولیه اخذ رای ۱۰ ساعت است

عبدالرضا رحمانی فضلی با حضور در ستاد انتخابات کشور دستور آغاز یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره مجلس خبرگان رهبری را صادر کرد.

انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سراسر کشور آغاز شد/ وزیر کشور: مدت قانونی اولیه اخذ رای 10 ساعت است – اخبار سیاسی –

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم مستقر در وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی با حضور در ستاد انتخابات کشور دستور آغاز یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره مجلس خبرگان رهبری را صادر کرد.

وزیر کشور در مراسم آغاز فرایند انتخابات، اظهار داشت: ضمن تشکر از همه اعضای هیتهای اجرایی، نظارت و همه دست اندرکاران انتخابات امیدوارم‌ با حضور مردم عزیر و خوبمان امروز حماسه دیگری بیافرینیم و نشان دهیم در سایه لطف الهی مردم ما مقاوم با استقامت در مقابل آسیبها دین خود را در قبال انقلاب خون شهدا و‌ امام راحل نشان دهیم.

وی گفت: انتخابات که به تعبیر مقام معظم رهبری جهاد نام گرفته است امیدواریم ان شالله بتواند با گام بلندی مردم را با سمت اهداف انقلاب و موفقیتهای آن حرکت دهد.

رحمانی فضلی تصریح کرد: امیدوارم دستگاههای اجرایی و نظارت همه آنهایی که در شعب 55 هزار گانه انتخابات حضور دارند انتخابات را با کمال صحت، سلامت، قانونی در بستری امن‌ انجام دهند.

وی در توصیه هایی به مردم اظهار داشت: از مردم خواهشمندم با مراجعه به صندوق های ارا ظرف 10 ساعت مدت قانونی اولیه‌ ای که داریم رای خود را دهند.

وزیر کشور ادامه داد: ناگزیر خواهیم بود صندوق های آرا را در ساعت 12 شب بازشماری کنیم و درب شعبات را تعطیل کنیم. امیدوارم همه مردم با حضور به موقع شان کمک کنند در موعد قانونی آرا را اخذ کنیم. خداوند همه را موید کند.

انتهای پیام /

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.