تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۹:۰۶
کد خبر : 21354

اولین “راهنمایی میدانی” کیم جونگ اون در سال جدید

اولین “راهنمایی میدانی” کیم جونگ اون در سال جدید
کیم جونگ اون

رسانه‌ دولتی کره‌شمالی امروز (سه‌شنبه) گزارش داد، کیم جونگ اون در نخستین "راهنمایی میدانی" خود در سال ۲۰۲۰ از یک کارخانه تولید کود در دست ساخت بازدید به عمل آورد که اقدامی آشکار در تاکید بر انگیزه‌اش برای ایجاد خوداتکایی اقتصادی برای غلبه بر تحریم‌های جهانی است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، بازدید از "کارخانه کود فسفات‌دار سانچون" که در شمال پیونگ‌یانگ در حال احداث است، پنج روز پس از آن صورت گرفت که رسانه‌های دولتی گزارش دادند کیم جونگ اون به مناسبت سال جدید میلادی با حضور در آرامگاه پدر بزرگ و پدر فقیدش ادای احترام کرد.

این بازدید همچنین در بحبوحه گمانه‌زنی درباره خودداری کیم جونگ اون از حضور در انظار عمومی پس از شهادت سردار سلیمانی در حمله ددمنشانه آمریکا در سوم ژانویه و احتمال اینکه او هدف حمله مشابهی قرار گیرد، صورت گرفت.

آژانس خبری مرکزی کره در گزارشی به زبان انگلیسی نوشت: او گفت که به عنوان اولین مرحله از راهنمایی‌های میدانی خود در سال جدید به محل این ساخت و ساز آمده است تا بار دیگر تأکید کند که این احداث یکی از پروژه‌هایی است که حزب حاکم در میان وظایف اقتصادی خود به آن توجه می‌کند و باید در سال ۲۰۲۰ انجام شود.

کی‌سی‌ان‌ای همچنین به نقل از کیم جونگ اون نوشت: برای خودکارسازی تمام عناصر و فرآیندهای یک کارخانه مدرن کودهای فسفات‌دار در حال ساخت و تبدیل آن به یک صنعت صرفه‌جویی در نیروی کار باید به عنوان یک هدف عمدی انتخاب شود.

رهبر کره‌شمالی، این سایت احداث را به عنوان مقصد اولین بازدید میدانی خود در سال جدید میلادی انتخاب کرد و به نظر می‌رسد تلاش دارد تا بر تعهدش روی توسعه یک اقتصاد خوداتکا در نبرد با تحریم‌های جهانی تاکید کند. کره‌شمالی تاکید دارد که سال گذشته با وجود شرایط نامساعد جوی، برداشت محصول زیادی را رقم زد اما کمبود کود در بحبوحه تحریم‌های جهانی به عنوان اصلی‌ترین چالش در افزایش تولید محصولات کشاورزی ذکر شد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.