تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
کد خبر : 29235

ایران در راه توسعه و پیشرفت / تردد کشتی‌‎های 30هزارتنی در بندر بوشهر فراهم می‌شود + فیلم

ایران در راه توسعه و پیشرفت / تردد کشتی‌‎های 30هزارتنی در بندر بوشهر فراهم می‌شود + فیلم

ایران در راه توسعه و پیشرفت / تردد کشتی‌‎های ۳۰هزارتنی در بندر بوشهر فراهم می‌شود + فیلم

گروه استان‌ها ــ مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با اتمام پروژه لایروبی کانال دسترسی بندر بوشهر امکان تردد کشتی‎های ۳۰هزارتنی در این بندر فراهم می‌شود که روند تخلیه کالاهای اساسی برای سال آینده رونق بیشتری می‌گیرد.

ایران در راه توسعه و پیشرفت / تردد کشتی‌‎های 30 هزار تنی در بندر بوشهر فراهم می‌شود + فیلم – اخبار استانها –

سیاوش ارجمندزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به احداث چهار اسکله گردشگری در بنادر استان بوشهر اظهار داشت: عملیات احداث اسکله شناور گردشگری به‌زودی در بندر کنگان آغاز می‌شود که به این ترتیب سال آینده در چهار بندر دیلم، گناوه، دیر و کنگان اسکله گردشگری احداث می‌شود.

وی از طرح توسعه بندر دیر برای افزایش طول اسکله به 200 متر خبر داد و بیان کرد: این بندر یکی از مهم‌ترین بنادر صادراتی استان بوشهر است و در 10 ماه امسال 300 هزار تن صادرات به قطر داشته‌ است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اعلام افتتاح ششمین ایستگاه جست‌وجو و نجات دریایی در بندر دیلم خاطرنشان کرد: ساخت ایستگاه جست‌وجو و نجات بندر دیلم به‌عنوان ششمین ایستگاه جست‌وجو و نجات بنادر در دیلم از سال گذشته آغاز شد و همزمان با دهه فجر افتتاح می‌شود.

ارجمندزاده با ابراز پیشرفت 70درصدی لایروبی کانال دسترسی بندر بوشهر عنوان کرد: این طرح از سال گذشته با 190 میلیارد تومان اعتبار آغاز شد و با تکمیل آن، کشتی‌های 30هزارتنی می‌توانند با آبخور 11 متر وارد بندر بوشهر شوند.

وی اعتبار طرح‎های بندری استان بوشهر را 570 میلیارد تومان ذکر و بیان کرد: از ابتدای امسال 86 میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های بندری تخصیص یافت اما با توجه به افزایش جذب طرح‌ها در شهریورماه این میزان به 210 میلیارد تومان رسید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اظهار اینکه پروژه احداث تأسیسات مجتمع بندری نگین بوشهر از سال قبل با اعتبار 85 میلیارد تومان آغاز شد اضافه کرد: احداث جاده دسترسی به این مجتمع بندری نیز از اسفندماه سال گذشته با 65 میلیارد تومان اعتبار در دست اجرا است.

2.5میلیون تن کالا در بنادر 14‌گانه استان بوشهر تخلیه و بارگیری شد + فیلم و عکستجهیز بنادر از خواسته‌های مسئولان و فعالان اقتصادی استان بوشهر استبوشهر|تسهیلات اعتباری بدون سود برای اجرای طرح‌های گردشگری دریایی پرداخت می‌شود

ارجمندزاده افزود: طرح مطالعه اجرای برق‌رسانی به مجتمع بندری نگین برای انتقال 20 مگاوات برق در حال نهایی شدن است و امیدواریم اعتبار احداث آن برای سال آینده تأمین شود.

انتهای پیام/190/ح+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.