تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۹:۲۰
کد خبر : 89254

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از اداره شهرستان فردیس

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از اداره شهرستان فردیس
ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با همراهی حیدر قائمی، رئیس حوزه مدیرکل و اسداله جعفری، مشاور اجرایی، از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس بازدید نمود.
 ناصر مقدم در این بازدید، ضمن دیدار و گفتگوی صمیمی با همکاران، در جریان آخرین اقدامات و وضعیت فرهنگی، هنری و رسانه ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس قرار گرفت.
در این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین ولیزاده، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردیس، وضعیت و اقدامات فرهنگی، هنری و رسانه ای شهرستان فردیس، نحوه تعامل متقابل این اداره با ادارات شهرستان را توضیح داده و اهم فعالیت های انجام شده را تشریح نمود.
در ادامه، ناصر مقدم ضمن بیان اهمیت لزوم حمایت از اصحاب فرهنگی، هنری و رسانه این شهرستان، بر الویت بندی مسائل و تدوین شاخص های مناسب برای رتبه بندی و تجلیل از اصحاب فرهنگی، هنری و رسانه شهرستان فردیس تاکید نمود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: تجلیل و الگوسازی اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه، کار شایسته و لازمی برای نسل جوان امروز ماست که قطعا در هویت بخشی و الگوسازی برای همه اقشار جامعه، بخصوص جوانان تاثیر ارزنده و بسزایی خواهد داشت.
گفتنی است، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در این دیدار، ضمن بازدید و بررسی وضعیت هزینه کرد اعتبارات عمرانی این اداره بر پیگیری تخصیص اعتبارات و همچنین تسریع در هزینه کرد بموقع اعتبارات عمرانی فردیس تاکید نمود.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.