تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹
کد خبر : 92674

بازنشستگان و مستمری‌بگیران می توانندوام ۱۰۰ میلیون تومانی دریافت کنند

بازنشستگان و مستمری‌بگیران می توانندوام ۱۰۰ میلیون تومانی دریافت کنند

طبق اعلام بانک رفاه کارگران، بازنشستگان و مستمری‌بگیران می‌توانند. برای تأمین اموال، تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحدهای مسکونی از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی استفاده کنند.

به گزارش  آوا البرز نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، براساس اطلاعیه بانک رفاه کارگران ومستمری‌بگیران می‌توانند. از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی تأمین اموال و خدمات مورد نیاز و تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحدهای مسکونی استفاده کنند.

در این اطلاعیه آمده است: برای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و تکریم مستمری‌بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی .دانشگاه‌های علوم پزشکی، طرح کرامت بانک رفاه کارگران تا پایان مرداد سال ۱۴۰۱ بازنگری و تمدید شد.

مستمری‌بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و بازنشستگان دانشگاه‌های علوم پزشکی. که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند. می‌توانند برای تأمین اموال و خدمات مورد نیاز و تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحدهای مسکونی خود حداکثر تا مبلغ یک میلیارد ریال تسهیلات از شعب بانک رفاه دریافت کنند.

مستمری‌بگیران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پورتال بانک به نشانی www.refah-bank.ir مراجعه یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (فراد) از طریق شماره تلفن ۸۵۲۵-۰۲۱ تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید:

خبر خوش برای مستمری‌بگیران ،بازنشستگان/هزینه درمان کرونا در بیمارستان‌های خصوصی گاهی بیش از ۱۰۰ میلیون تومان می‌شود.

این هزینه در بیمارستان‌های دولتی هم بالاست و گاهی تا ۱۰ میلیون تومان هم می‌رسد. اما حالا سازمان تامین اجتماعی اعلام کرده که هزینه درمان دو گروه از مردم رایگان است.

مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در نامه‌ای به معاون درمان وزارت بهداشت اعلام کرده که این سازمان آمادگی پرداخت کل هزینه‌های درمان بازنشستگان و کارگران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی را دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.