تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
کد خبر : 69665

بازگشت اِزار به تمرینات رئال مادرید + عکس

بازگشت اِزار به تمرینات رئال مادرید + عکس

بازگشت اِزار به تمرینات رئال مادرید + عکس

ستاره بلژیکی تیم فوتبال رئال مادرید سرانجام با پشت سر گذاشتن مصدومیتش به تمرینات گروهی این تیم ملحق شد.

بازگشت اِزار به تمرینات رئال مادرید + عکس – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ در حالی که انتظار می‌رود بازی‌های باقیمانده فصل جاری لالیگای اسپانیا از تاریخ 12 ژوئن (23 خرداد) از سرگرفته شود، هواداران رئال مادرید خبر خوبی را از تیم‌شان دریافت کردند. ادن اِزار 29 ساله که در ماه مارس و درست پیش از شیوع گسترده ویروس کرونا، قوزک پای خود را به تیغ جراحان سپرده بود، با به پایان بردن ریکاوری کامل خود، امروز (دوشنبه) به تمرین گروهی رئالی‌ها ملحق شد و پابه‌پای هم‌تیمی‌هایش تمرین کرد.

این هافبک بلژیکی که تابستان گذشته سرانجام با قراردادی پنج ساله به ارزش 100 میلیون یورو از چلسی به رئال مادرید پیوست، در اولین فصل حضورش در جمع کهکشانی‌ها نتوانسته است آن عملکردی که در جمع آبی‌پوشان لندنی داشته را تکرار کند. مصدومیت‌هایی هم که این هافبک بلژیکی در این فصل به آنها دچار شده، مزید برعلت بوده است تا او تنها در 15 بازی برای سفیدپوشان مادریدی به میدان برود که حاصل آن یک گل زده و پنج پاس‌گل بوده است.

اِزار در تاریخ 22 فوریه (3 اسفند) و در جریان شکست یک بر صفر رئال مادرید مقابل لوانته مصدوم شد و درادامه مجبور شد قوزک پای خود را به تیغ جراحان بسپارد. او حالا به همراه هم‌تیمی‌هایش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، در والدبباس (محل تمرین رئال مادرید) تمرین می‌کند.

فابرگاس: اِزار در رئال مادرید خجالتی بوده است/ آینده فوق‌العاده‌ای را برای او پیش‌بینی می‌کنم

رئال مادرید در حال حاضر با 56 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لالیگای اسپانیا قرار دارد و با بارسلونای صدرنشین دو امتیاز اختلاف دارد، این در حالی است که 11 هفته به پایان رقابت‌های فصل جاری باقی مانده است.

ادن ازار , تیم فوتبال رئال مادرید , لالیگا اسپانیا , ادن ازار , تیم فوتبال رئال مادرید , لالیگا اسپانیا ,

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.