تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۸:۳۱
کد خبر : 23645

بدون مربی و امکانات تمرین می کنم/فاصله ام با رقبای داخلی بسیار زیاد است

بدون مربی و امکانات تمرین می کنم/فاصله ام با رقبای داخلی بسیار زیاد است

بدون مربی و امکانات تمرین می کنم/فاصله ام با رقبای داخلی بسیار زیاد است

پریسا عرب

ایسنا/هرمزگان قهرمان مسابقات دو نیمه ماراتن بانوان کشور گفت: تمامی تلاش خود را می کنم در مسابقات دو صحرانوردی آسیا موفق به کسب مدال شوم.

پریسا عرب در گفت و گو با ایسنا، افزود: مسابقات از سطح کیفی خوبی برخوردار بود و تقریبا تمام رقبا حضور داشتند اما بازهم با اختلاف زیاد توانستم مقام قهرمانی را بدست بیاورم.
وی با بیان اینکه امسال نسبت به دوره های پیشین شرایط آب و هوایی جزیره هرمز بسیار مطلوب تر بود، اظهار کرد: حضور تماشاگران در طول مسیر باعث افزایش انگیزه ورزشکاران شده بود و با این روند حالا حالاها به حضور در مسابقات و کسب عناوین قهرمانی ادامه خواهم داد.
عرب با اشاره به اینکه هفتگی ۱۸۰ کیلومتر برای حضور در مسابقات تمرین می کنم، خاطرنشان کرد: وقتی به مسابقات می آیم بسیار راحت و با آمادگی بالا عنوان قهرمانی را کسب می کنم.
این قهرمان دو نیمه ماراتن کشور با بیان اینکه در ایران فاصله زیادی با رقبا دارم، اضافه کرد: امیدوارم بتوانم در مسابقات برون مرزی هم این موفقیت ها را تکرار کنم و فاصله خود را با رقبای بالادستی کاهش دهم.
وی با اشاره به اینکه بدون مربی و امکانات تمرین می کنم، اضافه کرد: برای مسابقات بین المللی باکو و مسابقات آسیایی صحرانوردی در فروردین ماه خود را آماده می کتم و تلاش خود را برای کسب مدال به کار می بندم.

به گزارش ایسنا، پریسا عرب صبح امروز(۲۶ دی ماه) برای سومین سال متوالی مقام قهرمانی دو نیمه ماراتن جام هرمز را بدست آورد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.