تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
کد خبر : 63549

برخی کشورهای اروپایی راهبرد خود برای اتمام تعطیلات را تشریح کردند

برخی کشورهای اروپایی راهبرد خود برای اتمام تعطیلات را تشریح کردند

برخی کشورهای اروپایی راهبرد خود برای اتمام تعطیلات را تشریح کردند

برخی کشورهای اروپایی امروز سه‌شنبه راهبرد خود برای پایان دادن به تعطیلات اعلام‌شده در اثر شیوع ویروس کرونا را اعلام کردند.

برخی کشورهای اروپایی راهبرد خود برای اتمام تعطیلات را تشریح کردند – اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌ها گزارش داده‌اند فرانسه و اسپانیا به عنوان دو کشوری که آسیب سختی از شیوع بیماری کووید-19 دیده‌اند روز سه‌شنبه نقشه‌راه‌های جداگانه‌ای برای پایان دادن به تعطیلی‌های اعلام‌شده در اثر شیوع این بیماری اعلام کرده‌اند.

به نوشته آسوشیتدپرس، در فرانسه رئیس‌جمهور «امانوئل ماکرون» خواستار بازگشایی مدارس در روز 11 ماه می شده و این موضوع با اعتراض معلمان، والدین و حتی برخی از شهردارها شده است.

دولت ماکرون گفته بعد از آنکه ساعاتی بعدتر نخست‌وزیر فرانسه جزئیات طرح بازگشایی مدارس را منتشر کرد تصمیم‌گیری درباره فرستادن کودکان به کلاس‌های درس به عهده والدین خواهد بود.

یونان هم که توانسته مرگ و میر ناشی از کرونا را در سطح پایین نگاه دارد سه‌شنبه پایان برخی از تعطیلات را اعلام کرد، اما مسئله بازگشایی مدارس در این کشور همچنان مبهم است.

یک سخنگوی وزارت بهداشت فرانسه گفت مدارس «به صورت تدریجی و بر اساس برخی شروط» بازگشایی خواهند شد و این مسئله دائما مورد بررسی قرار خواهد گرف.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.