تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲
کد خبر : 124612

برگزاری دومین همایش سراسری مدیران دفاتر مدیریت عملکرد، بازرسی

برگزاری دومین همایش سراسری مدیران دفاتر مدیریت عملکرد، بازرسی

دومین همایش سراسری مدیران دفاتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی کشور با حضور سرپرست معاونت اجرایی

ریاست جمهوری، رئیس مرکز ارتباطات ریاست جمهوری و مدیران کل مرتبط نهاد، رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور

حقوقی وزارت کشور و همچنین مدیران استانها در مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش آوا البرز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، در این همایش نیم روزه رئیس مرکز

ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری ضمن تاکید بر رویکرد و راهبرد مردمی بودن دولت اظهار داشت: برنامه ساماندهی
فرایند رسیدگی به درخواست های مردمی و اصلاح رویه ها و مراحل اقدامی در سامانه الکترونیکی «سامد» از جمله نکات
مهمی است که باید به جد در دستور کار قرار گیرد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری با قول مساعد در حضور معاون اجرایی رئیس جمهور در خصوص ارتقاء کیفی مراکز سامد استانداری ها خاطر نشان کرد: بر اساس نظرسنجی و در خواست های مطرح شده از سوی مدیران دفاتر ستادی استانها از جمله سختی کار کارکنان سامد و ارتباطات مردمی، تبدیل وضع کارمندان سامد، ارتقاء سامانه سامد به توانمندی نظارتی، رصد و ارزیابی، اصلاح چارت و پست های سازمانی را از اهم برنامه های کوتاه مدت نهاد در این زمینه عنوان کرد.
معاون اجرایی رئیس جمهور نیز در این همایش با تاکید بر اینکه دولت مردمی به دولت پاک دستان شهرت دارد، یادآور شد: ارتباط و پاسخگویی رحیمانه به مردم، تحلیل و پیگیری کلیه درخواستها، حفظ سرمایه اجتماعی مردمی، تعامل با مردم، پاسخگویی به مردم، یکجا نشین نبودن مدیران و کارکنان این سیستم از اهم نکاتی است که فلسفه وجودی این نهاد مردمی را تفسیر می کند.
منصوری بر طراحی ساختارها، فرایندها و سیستمی شدن فرآیند ارتباطات مردمی در سطح استان ها تاکید کرد و گفت: بسیاری از انتقادهای مردمی، انتقاد از فرایندها و بوروکراسی های مرسوم اداری است که باید برای آن تدابیر لازم اتخاذ شود.
وی در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از زحمات تمامی همکاران بازرسی و ارتباطات مردمی استانها، با توجه به حجم گسترده زحمات در حوزه ی سامد، افزود: امیدواریم با حمایت ویزه استانداری ها از دفاتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی بویژه مراکز سامد، شاهد ارتقاء سطح کیفی خدمت رسانی به مردم فهیم ایران باشیم.

بخوانید…..
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.