تاریخ انتشار : شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
کد خبر : 62181

بسیج سمن‌ها، ورزشکاران و جوانان خوزستانی برای تحقق شعار همت جوانانه_ کمک مومنانه

بسیج سمن‌ها، ورزشکاران و جوانان خوزستانی برای تحقق شعار همت جوانانه_ کمک مومنانه

بسیج سمن‌ها، ورزشکاران و جوانان خوزستانی برای تحقق شعار همت جوانانه_ کمک مومنانه

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: تمامی ظرفیت‌های اداره کل، سمن‌ها، جوانان و ورزشکاران در راستای تحقق شعار همت جوانانه – کمک مومنانه بسیج شده‌اند.

بسیج سمن‌ها، ورزشکاران و جوانان خوزستانی برای تحقق شعار همت جوانانه_ کمک مومنانه – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان خوزستان، افشین حیدری در بیانیه‌ای ضمن تشکر از تمامی انجمن‌های مردم نهاد جوان و جامعه ورزش استان خوزستان خواستار تلاش دو چندان در راستای عملیاتی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کمک به اقشار آسیب پذیر کشور شد.

متن پیام مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان بدین شرح است:

بحران پیش آمده و شیوع ویروس منحوس کرونا در روزهای اخیر موجب همبستگی و جهاد در میان اقشار مختلف جامعه شده است. حال که مقام معظم رهبری مدظله العالی در بیانات گهربار خود بر امید و لزوم همدلی برای شکست مشکلات تاکید نمودند، لازم است که با نهایت توان در راستای تحقق این امر، به صورت متحد و مجاهدانه تلاش کنیم.

جوانان متعهد ایرانی هم راستا با دیگر هموطنان سال جدید را با نهایت خلوص در قالب پویش همدلی با هم میهنان خود آغاز نموده و حال به منظور تبعیت از فرامین و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و در راستای نوع دوستی و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه و در آستانه ماه مبارک رمضان در بیانیه‌ای با شعار همت جوانانه_ کمک مؤمنانه به یاری اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا شتافته‌اند.

بر همین اساس برخود واجب می‌دانم، ضمن قدردانی و تشکر از مسئولیت‌پذیری و حضور جوانان و جامعه ورزشی استان خوزستان، در راستای لبیک به دستورات رهبر معظم انقلاب، از تمامی سمن‌های جوان، بسیج ورزشکاران، هیئت‌های ورزشی و تمامی نهادهایی که زیر نظر مجموعه اداره کل ورزش و جوانان خوزستان فعالیت می کنند، درخواست کنم، نهایت همراهی و همکاری را با جوانانی که تنها در راه رضای حق تعالی به جهاد می‌پردازند را داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی: اجاره‌بهای اسفند و فروردین برای اماکن واگذار شده به بخش خصوصی بخشیده شد

در این باره اداره کل ورزش و جوانان خوزستان هم چون گذشته از تمامی ظرفیت‌های خود در راستای اجرایی شدن فرامین مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بهره خواهد گرفت.

در پایان از درگاه یزدان پاک برای جوانان و ورزشکاران افتخار آفرین کشور، خصوصاً جامعه ورزش و جوانان خوزستان سرافراز، در مسیر تحقق این امر توفیق و موفقیت هر چه بیشتر را آرزو دارم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.