تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
کد خبر : 29458

تأیید صلاحیت قطعی 235 نامزد انتخابات مجلس یازدهم در استان گلستان/بیش از یک میلیون و 330 هزار نفر واجد رأی دادن هستند

تأیید صلاحیت قطعی 235 نامزد انتخابات مجلس یازدهم در استان گلستان/بیش از یک میلیون و 330 هزار نفر واجد رأی دادن هستند

تأیید صلاحیت قطعی ۲۳۵ نامزد انتخابات مجلس یازدهم در استان گلستان/بیش از یک میلیون و ۳۳۰ هزار نفر واجد رأی دادن هستند

رئیس ستاد انتخابات گلستان با اشاره به تأیید صلاحیت قطعی ۲۳۵ داوطلب انتخابات مجلس یازدهم در استان گفت: بیش از یک میلیون و ۳۳۰ هزار گلستانی واجد شرایط رأی دادن هستند.

تأیید صلاحیت قطعی 235 نامزد انتخابات مجلس یازدهم در استان گلستان/بیش از یک میلیون و 330 هزار نفر واجد رأی دادن هستند – اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عبدالرضا چراغعلی صبح امروز در نشست خبری اظهارداشت: تدارکات لازم برای برگزاری انتخابات در دوم اسفندماه اندیشیده شده و دستگاه‌های احراز هویت نیز وارد استان شده که طی امروز و فردا در حوزه‌های انتخابیه توزیع می‌شود.

وی با یادآوری ثبت نام 418 کاندیدا برای انتخابات مجلس یازدهم در استان گفت: تا کنون 22 نفر انصراف داده‌اند، صلاحیت 171 نفر رد شده یا احراز نشده است و 235 نفر نیز تأیید صلاحیت شده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به تغییر حوزه‌های انتخابیه برخی از کاندیداها نیز افزود: 7 نفر در حوزه‌های انتخابیه استان جابه جایی داشتیم که برخی از کاندیداها از استان‌های تهران، قم و سیستان و بلوچستان به حوزه‌های انتخابیه استان گلستان آمدند و در داخل استان نیز جابه جایی بین حوزه‌ای از گرگان به کردکوی و از گنبدکاووس به مینودشت به ثبت رسیده است. ضمن اینکه شورای نگهبان با انتقال حوزه انتخابیه یکی از کاندیداها از مازندران به گلستان نیز موافقت نکرده است.

لیست نهایی نامزدهای انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در هرمزگان مشخص شدزمان آغاز تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس مشخص شداعلام نتایج نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان

وی درباره تفکیک نامزدهای تأیید صلاحیت شده در حوزه‌های انتخابیه 6 گانه استان گفت: در حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان 34 نفر، رامیان و آزادشهر 22 نفر، گنبدکاووس 33 نفر، گرگان و آق‌قلا 70 نفر، علی آبادکتول 27 نفر و در حوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه نیز 49 نفر تأیید صلاحیت شدند.

چراغعلی با بیان اینکه اسامی نامزدهای تأیید صلاحیت شده آماده انتشار رسمی است، ادامه داد: از ساعت 8 صبح فردا تبلیغات انتخاباتی نامزدها شروع می‌شود و تا 24 ساعت قبل از روز اخذ رأی ادامه خواهد داشت. در این مدت نامزدهای انتخابات و هواداران آنان باید شرایط و ضوابط تبلیغات انتخاباتی را رعایت کنند.

وی با اشاره به تدارک یکهزار و 389 شعبه اخذ رأی در استان بیان داشت: جمعیتی بالغ بر 15 هزار نفر مسئول برگزاری انتخابات هستند و هیچ دخالتی نسبت به حمایت از افراد یا گروه‌های مختلف نخواهند داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه یک میلیون و 330 هزار گلستانی واجد رأی دادن در انتخابات پیش رو هستند، گفت: از این تعداد بیش از 71 هزار و 100 نفر آنان برای نخستین بار پای صندوق‌های رأی حضور خواهد یافت.

وی در پاسخ به انتقاداتی که درباره عدم اطلاع‌رسانی بموقع از فرآیندهای انتخابات به رسانه‌های رسمی مطرح است، بیان داشت: همین امروز با فرمانداری‌های استان تماس خواهم گرفت و به صورت کتبی نیز به آنان اعلام می‌کنیم که از فردا باید به طور مستمر و روزانه آخرین گزارشات خود را به رسانه‌ها اعلام کنند.

انتهای پیام/582/ز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.