تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۹:۰۴
کد خبر : 49394

تامین مایحتاج عمومی مردم در شهرری / مردم نگران کمبود کالاها نباشند

تامین مایحتاج عمومی مردم در شهرری / مردم نگران کمبود کالاها نباشند

تامین مایحتاج عمومی مردم در شهرری / مردم نگران کمبود کالاها نباشند

گروه استان‌ها ـ رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: به هیچ عنوان تامین، توزیع، لجستیک و حمل و نقل کالاهای اساسی، موادشوینده و اقلام بهداشتی متوقف نخواهد شد.

تامین مایحتاج عمومی مردم در شهرری / مردم نگران کمبود کالاها نباشند – اخبار استانها –

موسی احمدی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ری، با اشاره به پیش بینی‌های لازم جهت تامین مایحتاج عمومی مردم خواستار عدم نگرانی مردم نسبت به این مساله شد و اظهار داشت: در حال حاضر اصناف و مشاغل غیرضروری تعطیل شدند اما مشاغل و اصنافی که مایحتاج ضروری مردم را تامین می‌کنند برای فعالیت 24 ساعته نیز ممنوعیتی ندارند.

وی افزود: فعالیت تامین و توزیع مایحتاج موردنیاز مردم به شکل گسترده ادامه خواهد یافت و عرضه کالاهای اساسی متوقف نخواهد شد.

قم|باید آرامش مردم ازنظر تأمین مایحتاج و خدمات عمومی حفظ شوداستاندار قم: هیچ اختلالی در تأمین مایحتاج مردم به وجود نمی‌آیداستاندار کهگیلویه و بویراحمد: هیچ کمبودی در تامین مایحتاج مردم نداریم

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری همچنین افزود: واحدهای تولیدی با حفظ سلامت کارگران به فعالیت خود ادامه می دهند لذا نیازمندی‌های مردم تامین خواهد شد و مردم نباید هیچ‌گونه نگرانی از این بابت داشته باشند.

احمدی تصریح کرد: هیچ گونه توقفی در روند تولید واحد‌های تامین موادغذایی، توزیع، لجستیک و حمل و نقل کالاهای اساسی، ارزاق عمومی، مواد شوینده و بهداشتی موردنیاز مردم صورت نخواهد گرفت و کار با قدرت و قوت ادامه خواهد یافت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ذخیره سازی کامل در سطح کلان و کشوری انجام شده و مشکلی در تامین کالا وجود ندارد و در واقع به میزان نیاز مردم کالاهای اساسی وارد بازار خواهد شد.

انتهای پیام/220/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.