تاریخ انتشار : جمعه ۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
کد خبر : 45380

تجیهزات پزشکی و بهداشتی مورد نیاز بیماران کرونایی در لرستان تامین می‌شود

تجیهزات پزشکی و بهداشتی مورد نیاز بیماران کرونایی در لرستان تامین می‌شود

تجیهزات پزشکی و بهداشتی مورد نیاز بیماران کرونایی در لرستان تامین می‌شود

معاون آماد، تحقیقات و امور صنعتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تجیهزات پزشکی و بهداشتی مورد نیاز بیماران کرونایی در لرستان تامین می‌شود.

تجیهزات پزشکی و بهداشتی مورد نیاز بیماران کرونایی در لرستان تامین می‌شود – اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سردار سید حجت‌الله قریشی ظهر امروز در جلسه قرارگاه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا که با دعوت فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان و مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان در سپاه استان برگزار شد اظهار داشت: به‌منظور تعامل موثر در بحث پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا و آمادگی همه جانبه جهت مبارزه با ویروس کرونا از همه ظرفیت‌ها در این مسیر استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: جهت تامین تجهیزات پزشکی و بهداشتی از قبیل دستگاه ونتیلاتور، مانیتور آی سی یو پرتابل، تجهیزات پزشکی به اندازه کافی به دانشگاه علوم پزشکی استان جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا قول مساعد می‌دهیم.

به گزارش تسنیم تاکنون هزار و 233 نفر نمونه از بیماران مشکوک به کرونا به آزمایشگاه مرجع ارسال شده که از این تعداد هزار و 115 نمونه پاسخ داده شده که 409 مورد مثبت و 706 مورد منفی اعلام شده است.

تاکنون 63 نفر از مبتلایان به کرونا در استان بهبود یافته‌اند و در حال حاضر 97 بیمار در بیمارستان بستری و 219 نفر در منزل قرنطینه و تحت مراقبت هستند.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در لرستان به 409 نفر رسیدروحانیت در کنار مردم؛ حضور جهادی طلاب لرستانی برای شکست کرونا+ تصاویراقدام جهادی نماینده ولی فقیه در لرستان؛ توزیع ماسک و ضدعفونی کردن معابر توسط حجت الاسلام شاهرخی + فیلم

انتهای پیام/642/ح

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.