تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
کد خبر : 33148

تحریم انتخابات راهبرد اصلی نظام سلطه است/مردم با حضور در انتخابات توسئه دشمنان را خنثی کنند

تحریم انتخابات راهبرد اصلی نظام سلطه است/مردم با حضور در انتخابات توسئه دشمنان را خنثی کنند

تحریم انتخابات راهبرد اصلی نظام سلطه است/مردم با حضور در انتخابات توسئه دشمنان را خنثی کنند

نماینده مردم اراک در مجلس، گفت: تحریم انتخابات مجلس راهبرد اصلی نظام سلطه است اما قطعا مردم با حضور پرشکور خود توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند.

تحریم انتخابات راهبرد اصلی نظام سلطه است/مردم با حضور در انتخابات توسئه دشمنان را خنثی کنند – اخبار سیاسی –

علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در انتخابات، اظهار داشت: حضور مردم پای صندوق‌های رأی هم از بعد داخلی و هم از بعد خارجی حائز اهمیت است. امروز شاهد فشار حداکثری آمریکا علیه کشورمان و شیطنت‌های منطقه‌ای آن و تبلیغات گسترده جبهه استکبار علیه نظام اسلامی هستیم. آمریکایی‌ها به دنبال تزلزل نظام و انقلاب هستند. لذا حضور مردم می‌تواند پاسخی به توطئه‌های آنان باشد.

وی با بیان اینکه نیاز به افراد کارآمد و انقلابی در مجلس نیاز داریم، افزود: از بعد داخلی نیز مشارکت مردم در انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که مردم با حضور حداکثری و انتخاب کاندیدای اصلح، باانگیزه، پاکدست، جوان و انقلابی می‌توانند به بهبود وضعیت کمک کنند.

نماینده مردم اراک در مجلس با اشاره به تبلیغات سوء رسانه‌های بیگانه مبنی بر تحریم انتخابات، گفت: تحریم انتخبات راهبرد اصلی نظام سلطه است اما قطعا مردم فردا با حضور گسترده خود پای صندوق‌های رای این توطئه دشمنان را خنثی خواهند کرد.

کریمی تصریح کرد: نقطه قوت جمهوری اسلامی ایران این است که اداره امور کشور متکی بر اراده مردم و بارزنرین نماد جلوه اراده مردم، در انتخابات رقم می‌خورد.

نماینده مردم اراک در مجلس تاکید کرد: مردم فردا با حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب کاندیداهای اصلح در تعیین سرنوشت و همچنین تشکیل مجلسی قوی و کارآمد مشارکت می‌کنند.

انتهای‌ پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.