تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر : 134513

ترویج سنت حسنه ازدواج با سهل‌گیری بر جوانان میسر می‌شود

ترویج سنت حسنه ازدواج با سهل‌گیری بر جوانان میسر می‌شود

شهردار کرج گفت: ترویج سنت حسنه ازدواج که مورد تأکید و توصیه خداوند، پیامبر(ص) و اهل بیت‌ایشان بوده است از طریق ساده کردن شرایط ازدواج و سهل‌گیری بر جوانان میسر می‌شود.

مهرداد کیانی در حاشیه مراسم ازدواج آسان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، اظهار کرد: ازدواج کلید حل بسیاری از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی‌ست.

کیانی گفت:ازدواج و تشکیل کانون گرم خانواده، استقلال و آرامشی متفاوت از دوران تجرد را تجربه می‌کند، افزود: همچنین حرکت در مسیر زندگی و روبرو شدن با مشکلات با بودن کنار همسر و خانواده بسیار ساده‌تر خواهد شد و کسب تجربه‌های مشترک برای زن و شوهر اتفاقی خوشایند به شمار می‌آید.

 

وی تصریح کرد: عمده کسانی که ازدواج را در زمان مناسب و مؤثر تجربه نکرده‌اند از این تأخیر اظهار پشیمانی می‌کنند و معتقدند زمان مناسب این تجربه را از دست داده‌اند. از این رو وظیفه اطرافیان است تا با تشویق جوانان به ازدواج آسان و به موقع، مقابل بسیاری از هنجارشکنی‌ها و آسیب‌ها بایستند.

وی اذعان کرد: در کنار این امر خانواده‌ها موظفند با تسهیل شرایط ازدواج و آسان گرفتن نسبت به جوانان، کمک کنند تا نسل‌های جدید، انتخابی به موقع و مناسب داشته و ازدواجی آسان را تجربه کنند.

بخوانید….

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.