تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۰:۰۷
کد خبر : 55012

تعداد قربانیان کرونا در آمریکا از 18 هزار نفر گذشت

تعداد قربانیان کرونا در آمریکا از 18 هزار نفر گذشت

تعداد قربانیان کرونا در آمریکا از ۱۸ هزار نفر گذشت

بر اساس آخرین آمارهای رسمی منتشر شده از سوی نهادهای دولتی آمریکا، شمار قربانیان ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) در این کشور از ۱۸ هزار نفر عبور کرده است.

تعداد قربانیان کرونا در آمریکا از 18 هزار نفر گذشت – اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، پایگاه آماری Worldometers با استناد به آمارهای تجمیعی منتشر شده از سوی نهادهای دولتی آمریکا گزارش داد که شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور بعد از ظهر روز جمعه به وقت واشنگتن به 18034 نفر رسیده است.

با توجه به اینکه روز گذشته 1900 نفر از مبتلایان به کرونا در آمریکا جان باخته‌اند و آمارهای امروز نیز نشان می‌دهد که روند صعودی آمار مرگ‌ومیر روزانه بر اثر کرونا در آمریکا ادامه دارد، انتظار می‌رود که آمریکا طی 24 ساعت آینده با عبور از ایتالیا -که تاکنون 18850 مورد فوتی بر اثر کرونا داشته و نرخ مرگ‌ومیر روزانه آن اکنون به 600 نفر رسیده است- از لحاظ آمار مرگ‌ومیر بر اثر کرونا در رتبه اول جهان قرار گیرد.

آمریکا از لحاظ تعداد موارد ابتلا به کرونا نیز با اختلاف بسیاری زیادی نسبت به کشور دوم (اسپانیا با 157 هزار مورد) رتبه اول جهان را به خود اختصاص داده است.

بر اساس آخرین آمارهای رسمی، تاکنون 490 هزار نفر در آمریکا به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) مبتلا شده‌اند و انتظار می‌رود طی ساعات آینده شمار مبتلایان از 500 هزار نفر فراتر رود.

آمریکا؛ متخصص واقعی پنهان کاریشمار قربانیان کرونا در جهان از 100 هزار نفر گذشت/رقابت تنگاتنگ آمریکا و ایتالیا در مرگ و میرانتقاد وزیر خارجه آلمان از واکنش کُند آمریکا به شیوع کرونابروجردی: ادعای آمریکا برای کمک به مقابله با کرونا فریبکاری است/ اگر توانایی دارند به مردم خودشان کمک کنند

انتهای پیام/.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.