تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
کد خبر : 134923

تعمیر ماشین آلات به صورت روزانه انجام می‌شود

تعمیر ماشین آلات به صورت روزانه انجام می‌شود

محمدرضا خسروی اظهار کرد: برای رفاه حال شهروندان و جهت جمع‌آوری به موقع زباله‌های تولیدی شهروندان از سطح شهر و خدمات‌رسانی گسترده، ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج به صورت روزانه سرویس می‌شوند.
او با اشاره به اینکه تعمیر و راه‌اندازی یک دستگاه بالابر پس از پنج سال در سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج افزود: یک دستگاه بالابر که پس از پنج سال بطور کامل تعمیر شد و در مناسبت‌های ملی و مذهبی پیش رو ایام سوگواری محرم و صفر به چرخه خدمات شهر بازگشت و

در سال جاری یک دستگاه کامیون کمپرسی به همراه یک دستگاه لودر پس از تعمیرات اساسی به چرخه خدمات‌رسانی بازگشتند.

وی با تأکید بر سیاست سازمان مبنی بر ارتقای کیفی و کمی ماشین آلات بیان کرد: از سال گذشته با برنامه‌ریزی‌ صورت گرفته، ماشین آلاتی مانند بالابر، جرثقیل، کامیون کمپرسی، لودر و… پس از تأمین اعتبار با تعمیر و بازسازی به چرخه خدمات‌رسانی اضافه شد.
خسروی گفت: اصلی‌ترین حوزه خدمات در بخش تعمیرات، حفظ و نگهداشت کامیون‌ها و ماشین آلات حوزه جمع‌آوری و انتقال پسماند است.

وی اضافه کرد: تعمیرگاه سازمان به دلیل اهمیت و حساسیت موضوع خدمات‌رسانی شهری و التزام به تعهدات سازمان در خصوص تأمین ماشین آلات خدمات شهری،

بایستی همیشه فعال و پویا باشد و با بهره‌گیری از توان عوامل فنی و کارگاهی خود در زمینه‌های مختلف، با تعمیرات و راه‌اندازی ماشین آلات سنگین و سبک توسط پرسنل فنی به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.

خسروی افزود: خدمت به موقع، مستلزم پشتیبانی به موقع تجهیزات است که به صورت شبانه روزی در حال انجام است و در ادامه نیز این خدمات را با کیفیت هر چه بهتری ادامه خواهیم داد.

بخوانید…
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.